Ben al aan het downen geweest...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ze hebben best aardige liedjes. Bv. nr. 29.
http://www.fuckinggeweldig.com/lvo/
Hahahahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die ja, thanks!
[afbeelding]
[afbeelding]
oftewel opzouten hupie BESTELmaar een hoer!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef ericahysterica het volgende:
huub is een charmante seksist die het bij een zelfbewuste vrouw nooit zou kunnen maken om zich zo n attitude aan te meten die hij thans heeft
Huub heeft te veel drank opquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft groot gelijk,de toon waarop Huub tegen haar praat kan ik me dood aan ergeren.
Als Huub zo praat is het gewoon een arrogant kut ventje die denkt dat hij alles kan maken.
Duhhhh en.................??????????????????????quote:
buiten de kooi heeft huub veel minder zelfvertrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft groot gelijk,de toon waarop Huub tegen haar praat kan ik me dood aan ergeren.
Als Huub zo praat is het gewoon een arrogant kut ventje die denkt dat hij alles kan maken.
Hij kan amper lullen, kan nog gezellig worden, hij heeft geen vrolijke dronk!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:04 schreef maril het volgende:
Huub heeft alweer teveel gedronken.
Is het dranklimiet al weer opgeheven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:04 schreef maril het volgende:
Huub heeft alweer teveel gedronken.
Nee?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef SiRojK het volgende:
Liggen de streams er uit?
Donequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
Vind de opmerkingen van Huub tegen Lieke niet oke en onnodig.
Laat hem eerst eens andere pakken.
zou kunnen wij kennen hem daar niet ..... Maar zoals hij zich nu en dan presenteert is hij onuitstaanbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
buiten de kooi heeft huub veel minder zelfvertrouwen
Lieke weet nog niet eens wat Huub allemaal achter haar rug om verteld! Tijd dat ze iemand voor die 400 contactpunten uitnodigt die veel streams kijkt........ Dan zal het snel over zijn!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef ericahysterica het volgende:
huub is een charmante seksist die het bij een zelfbewuste vrouw nooit zou kunnen maken om zich zo n attitude aan te meten die hij thans heeft
En Fries is kaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef Starlie het volgende:
Goh Natasia heeft hetzelfde haar als het paard...
Van het paard is echt.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef Starlie het volgende:
Goh Natasia heeft hetzelfde haar als het paard...
Ben je wel eens een discussie aan gegaan met een dronken persoon? Schiet niet op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
Vind de opmerkingen van Huub tegen Lieke niet oke en onnodig.
Laat hem eerst eens andere pakken.
Je moet ook de foute kant van Huub blijven zien,Lieke heeft groot gelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Krijgen we nou weer dat gezeik over......vertrouwen, muurtje afbreken, ik wil, ik wil , ik wil.
Lieke, opzouten.
en sinterklaas heeft een mijterquote:
ja echt he ...viel mij ook opquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Ik zal vast niet de eerste zijn die dit zegt maar ik zet nèt me streams aan, en Lieke heeft dus echt vet een snor he
en de kerstman een rood pakquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en sinterklaas heeft een mijter
Klopt ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en sinterklaas heeft een mijter
als dat daadwerkelijk plaatsvindt zal een massa-hysterie plaatsvinden bij de huisvrouwtjes en oma's van VOLquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:07 schreef RSie het volgende:
volgens mij wordt langzaamaan Huub's exit bewerkstelligd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |