Nee ook dat kan niet.Eerst moeten de twee klinken er afquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef Toitle het volgende:
sorry ik dacht dat dat je bedoeling ook was, een nieuw slot. Je kan wel de veer verwijderen dan? (als je de plaat verwijderd)
Nogmaals. Als je de boel los hebt. Slot opendraaien en veer vernieuwen. Bij de ijzerwarenzaak te krijgen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef Marsepein het volgende:
Nou het is niet voor een schuur, maar voor de bijkeuken. Ik heb e.e.a. gehaald. Nu gaan we even kloten om het oude spul te verwijderen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:38 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb de boel niet normaal los kunnen krijgen. Zelfs de hele stift heb ik moeten uitboren. Het oude slot is dus 'naar de filistijnen'. Ik heb een nieuw slot, nieuwe cilinder en nieuw beslag. Slot en cilinder zijn geplaatst. De deur kan weer op slot. Foto's volgen.
Toch jammer. Maar iig heb je het weer gefixt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:38 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb de boel niet normaal los kunnen krijgen. Zelfs de hele stift heb ik moeten uitboren. Het oude slot is dus 'naar de filistijnen'. Ik heb een nieuw slot, nieuwe cilinder en nieuw beslag. Slot en cilinder zijn geplaatst. De deur kan weer op slot. Foto's volgen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |