Maar kinderen zijn zo lievvvvvvvvquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:36 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat je vriendinnen geen leven hebben en daarom meer leven op deze planeet moeten zetten om zichzelf voldoening te kunnen schenken in hun beperkte wereld is niet jouw probleem, wanneer hebben zij het halve land af gereist om iets voor jou te doen?, wat maakt een keuze om een zelfgekozen straf te ondergaan nou een prioriteit boven mensen die (nog steeds) realistischer staan tegenover de infantiliteit van het nemen van kinderen?
Kinderen moeten allemaal kapot.quote:
Jij woont nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:18 schreef Slarioux het volgende:
Kinderen zijn als lifters die nooit meer uitstappen.
ik zie het hier in die juppenbuurt van mij ook: al die ex-breezers die nu juppen zijn en oh oh oh zo trots zijn op hun belachelijke dikke buik. Zwanger, kinderen, in mijn ogen niks om trots op te zijn. Wie trots is op zn zwangershap of het hebben van kids, zeg ik: t zegt maar een ding: je kunt neuken! Yeehaw wat is neuken toch moeilijk! Vooral trots op zijn! Dat je kunt neuken en een soa eruit persen na die negen maanden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef Hik het volgende:
[..]
Mijn punt was dus dat vriendinnen met kinderen/met een dikke buik dat eigenlijk ook zijn![]()
Jij begrijpt het. Waarom zijn het altijd de expat Fok!kers die het snappen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:36 schreef SeLang het volgende:
Zwanger
Kinderen zijn een geslachtsziekte waar je nooit meer vanaf komt
Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:37 schreef Walrik het volgende:
t zegt maar een ding: je kunt neuken!
Net als met AIDS eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:36 schreef SeLang het volgende:
Zwanger
Kinderen zijn een geslachtsziekte waar je nooit meer vanaf komt
volgeblaft en manlief is vertrokken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:22 schreef Hik het volgende:ik-ben-zo-alleen-en-niet-mobiel-bezoek
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.
Een belangrijk element van 'kunnen neuken' is namelijk dat je gedurende dat proces niet zwanger wordt. Van iemand die zijn auto in de gracht rijdt zeg je toch ook niet dat hij kan autorijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |