abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195688
Ik zag zojuist Bianca (weer) zwaaien naar een overvliegende vliegtuig.
Dit bracht mij aan het denken...
Waarom nou moeilijk doen met klimpartijen... gewoon een parachute omhangen en naar beneden springen, midden in de tuin... of berichtje (bijvoorbeeld in tennisballen) naar beneden droppen.

Groeten, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_195689
Laten we nu eens niet bezig zijn met hoe jezelf het huis inkomt, want daar komen ze bij V achter.
Laten we onze energie eens steken in hoe we met de bewoners, of het liefst een van de bewoners kunnen communiceren, zonder dat ze er achter komen, dat is veel effectiever, dan kunnen we echt iets bereiken...
pi_195690
Gooi een mobiele telefoon in de tuin!!!
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_195691
Dan moet je dat ZEKER niet hier doen!
Denk jij dat BB dit niet leest?
Big Brother is watching us also!

By the way... bovenstaande was alleen maar als grap bedoelt hoor....

En als je een bericht hebt voor een bepaalde bewoner, laat je toch een reclamevliegtuigje overvliegen!

Groetjes, Maarten

pi_195692
Ten eerste: er zijn intelligentere manieren te bedenken dan een reclamevliegtuig.
We hadden het over communiceren, en het is denk ik voor de bewoners een beetje lastig een reclamevliegtuig naar ons terug te sturen, denk je niet?
Ten tweede: waarom zou BB een goed idee tegen kunnen houden, als wij een slim plan bedenken om met de bewoners te kunnen communiceren, kunnen ze, omdat ze toevallig weten dat we het bedacht hebben, het niet ook meteen tegenhouden, dus denk eens mee!
pi_195693
Waarom zou je erin willen komen?
Observeer en distantieer
pi_195694
Heel simpel gewoon iemand inhuren met paranormale krachten, die kan vast wel contact met ze maken via allerlei vage en rare manieren
--That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die---
pi_195695
Heel simpel gewoon iemand inhuren met paranormale krachten, die kan vast wel contact met ze maken via allerlei vage en rare manieren
--That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die---
  maandag 4 oktober 1999 @ 15:00:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_195696
herriner mij er nog even aan waarom het zo nodig is on met de bewoners te communiceren?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 4 oktober 1999 @ 15:07:00 #10
627 Willy
Koekenbakker
pi_195697
Dat is nodig Slimpie.. Om nu eens eindelijk de waarheid van een dergelijk programma te achterhalen!
Wat is waar en wat is Big Bulshit!
Dat lijkt mij nou wel eens leuk om te weten!

Al denk ik dat het ook weer doorgestoken kaart kan zijn!
; BB laat een aantal dingen doorschemeren waarvan het Publiek het zijne wil weten..
Dan brengen ze videobanden uit die je dan voor 49,95 kan kopen!

Het lijkt me Fokin strong dat daar niet al over nagedacht is!
Het is een zeer goed geregiseerde net echt lijkende schijnvertoning waar mensen elke dag weer voor thuis blijven.

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_195698
Ik vind het niet zo nodig...
Wat mij betrefd moet iedereen dat huis gewoon met rust laten!
  maandag 4 oktober 1999 @ 15:17:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_195699
Ja euh, beertje666, wat wil je nou?

Begin ff een nieuwe topic over iets wat je ook niet wilt?

You lost me there..

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_195700
Het was gewoon een reactie op al die onzinnigheden om contact te zoeken met het BB huis.
Alle ideeën die ik hierboven gespuid heb zijn als grap bedoeld, maar niet onuitvoerbaar, maar je moet toch gek zijn of bulken van de poen (of allebei) als je dat wilt doen...

En ik was nieuwsgierig naar de reakties... Nou ik kan je vertellen dat mijn dag (weer) goed is

Groeten, Maarten

maandag 4 oktober 1999 @ 15:32:00 #14
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195701
Komop heren en dames,

Waarom erin proberen te komen, laten we op ruime afstand beginnen met een tunnel te graven, dan kunnen de bewoners er 's even uit. Stiekem natuurlijk, met nagemaakte poppen in bed zodat de cameramensen zich snachts niet vervelen.
En dan kunnen Ruud en Bianca en wie verder nog claustrofobische neigingen heeft, af en toe es ff uitgaan, "lekker dronken worden in de stad". Beetje incognito maken en gezellie met die lui de stad in. s'Ochtends weer netjes op tijd terug en de hele dag op de bank bijkomen.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_195702
Dan moet je natuurlijk wel vanaf verschillende punten tegelijk beginnen met graven, want V is op dit moment ook op de hoogte. Als je nu meerdere tunnels maakt komen er altijd wel een paar man binnen en krijg je zeker wel 1 persoon naar buiten.
Proud to be a scout
pi_195703
Begin dan op het forteiland Pampus.
Daar schijnt een tunnel te beginnen naar het Muiderslot... heb je gelijk een beginnetje
  maandag 4 oktober 1999 @ 15:45:00 #17
242 Pinball
Electric Monk
pi_195704
Of we laten ze gewoon zitten,
hebben ze tenslotte zelf voor gekozen, en de winnaar wordt er ook goed voor betaald.

Gaan wij hun leven ff makelijk maken? Pffff..

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_195705
Kan iemand mij vertellen over die studenten aanval op het BB-huis?? Ik heb iets geloof ik heel erg gemist...
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  maandag 4 oktober 1999 @ 16:22:00 #19
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195706
zie oa topic "De Telegraaf over Operatie Message Ball " http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000511.html

en topic "BB in de media II" http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000522.html

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 04 Oktober 1999).]

pi_195707
tnx.
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_195708
Waarom zijn we niet even creatief en maken we een mortierschieter van wat hout en elastiek en schieten we een mobieltje de tuin in. Of laat een vliegtuigje met mobiel in de tuin landen. Die dingen hebben een goed bereik en zo'n klein prepaid mobieltje moet er toch aan passen. het nadeel van prepaid is dat ie opgeladen moet worden, maar een abbonement is denk ik te duur.
Beauty lies in the eye of the beholder.
  maandag 4 oktober 1999 @ 19:24:00 #22
155 isis
2de jaars
pi_195709
Ook ik snap niet waarom jullie er zo nodig het huis binnen moeten. Een ludieke actie als de tennisballen vind ik leuk, het vrolijkt het bb huisgenoten ook wat op misshien. Maar verder vind ik dat de boel de boel moet kunnen zijn.

Door Mona zijn de bewoners heel wat wijzer geworden over de gebeurtenissen buiten het huis, en dat is misschien net genoeg spanning voor de komende tijd. Laat ze daar even over sudderen.

Ik vind ook dat de happenings binnen huis zowiezo steeds meer boeiend worden zonder al te veel invloed van buiten. Nu al komt er heel veel los bij de bewoners en straks met de nominaties wordt het alleen maar spanender. Wie veraad je na 5 weken geborgzaamheid?

Laat ze maar, is mijn mening.

Dikke Snikkel
  maandag 4 oktober 1999 @ 19:55:00 #23
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195710
Zekers ISIS

maar ik denk zelf dat weinig van wat hier opgeschreven staat serieus bedoeld is, ieg niet van mij. Kijk maar eens met welke wilde ideeen de ballen actie ontstond en wat een keurige, beheerste meeting daaruit is voortgekomen (dit meen ik wel).
We zijn hier gewoon ff aan het 'brainstormen' en nog lekker openlijk ook, dus.
Je hebt ook helemaal gelijk dat het nu erg flauw zou worden om de BB bewoners meer info te geven. Dan kunnen ze net zo goed thuis gaan zitten. En al had onze Mona veel te vertellen, reken maar dat zij nu zelf zich ook zwaaar zit af te vragen hoe zij ligt bij het NL publiek.

Trouwens ik ga nu kijken of we al het BIG NEWS te zien krijgen van de laatste actie !!!
FOK!forum in BB-land.

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 04 Oktober 1999).]

dinsdag 5 oktober 1999 @ 07:41:00 #24
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_195711
Volgens mij zitten er al kortegolf zenders en ontvangers in de goudvissen.

Je kunt er vanuit gaan dat Bianca erg bezorgd is over hoe ze op de goudvissen overkomt, en op een bepaald moment wel met de vissen gaat praten.

Op het moment dat de vissen terug gaan praten is de link tot stand gebracht.

Ik denk trouwens dat de TARAnoide Bianca sowieso al vermoedt dat de vissen 'wired' zijn

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 09:36:00 #25
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_195712
Als we erin willen komen heb je twee mogelijkheden..
via het eten, briefjes in de hagelslag en pindakaas. Of via de kinderen. zij mogen toch iedere 14 dagen een brief sturen aan de papa's en de mamaá in het huis?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_195713
Kan ik nu mijn handen op gaan houden bij vriend WF?
Als anderen aan dit programma kunnen verdienen (he' Tara!), dan mag ik het ook wel.

Groeten, Maarten

woensdag 6 oktober 1999 @ 22:09:00 #27
215 misterDre
Paint it black!
pi_195714
Kan je gelijk ff met Danny afrekenen Beertje66 je maakt tenslotte gebruik van zijn forum

Ik zou zeggen quitte of dubbel!!

pi_195715
DAT is natuurlijk een goede geste!
Ik zal er rekening mee houden als ik die cheque toegestuurd krijg!

Grx, Maarten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')