Groeten, Maarten
By the way... bovenstaande was alleen maar als grap bedoelt hoor....
En als je een bericht hebt voor een bepaalde bewoner, laat je toch een reclamevliegtuigje overvliegen!
Groetjes, Maarten
Al denk ik dat het ook weer doorgestoken kaart kan zijn!
; BB laat een aantal dingen doorschemeren waarvan het Publiek het zijne wil weten..
Dan brengen ze videobanden uit die je dan voor 49,95 kan kopen!
Het lijkt me Fokin strong dat daar niet al over nagedacht is!
Het is een zeer goed geregiseerde net echt lijkende schijnvertoning waar mensen elke dag weer voor thuis blijven.
Begin ff een nieuwe topic over iets wat je ook niet wilt?
You lost me there..
En ik was nieuwsgierig naar de reakties... Nou ik kan je vertellen dat mijn dag (weer) goed is
Groeten, Maarten
Waarom erin proberen te komen, laten we op ruime afstand beginnen met een tunnel te graven, dan kunnen de bewoners er 's even uit. Stiekem natuurlijk, met nagemaakte poppen in bed zodat de cameramensen zich snachts niet vervelen.
En dan kunnen Ruud en Bianca en wie verder nog claustrofobische neigingen heeft, af en toe es ff uitgaan, "lekker dronken worden in de stad". Beetje incognito maken en gezellie met die lui de stad in. s'Ochtends weer netjes op tijd terug en de hele dag op de bank bijkomen.
Gaan wij hun leven ff makelijk maken? Pffff..
en topic "BB in de media II" http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000522.html
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 04 Oktober 1999).]
Door Mona zijn de bewoners heel wat wijzer geworden over de gebeurtenissen buiten het huis, en dat is misschien net genoeg spanning voor de komende tijd. Laat ze daar even over sudderen.
Ik vind ook dat de happenings binnen huis zowiezo steeds meer boeiend worden zonder al te veel invloed van buiten. Nu al komt er heel veel los bij de bewoners en straks met de nominaties wordt het alleen maar spanender. Wie veraad je na 5 weken geborgzaamheid?
Laat ze maar, is mijn mening.
maar ik denk zelf dat weinig van wat hier opgeschreven staat serieus bedoeld is, ieg niet van mij. Kijk maar eens met welke wilde ideeen de ballen actie ontstond en wat een keurige, beheerste meeting daaruit is voortgekomen (dit meen ik wel).
We zijn hier gewoon ff aan het 'brainstormen' en nog lekker openlijk ook, dus.
Je hebt ook helemaal gelijk dat het nu erg flauw zou worden om de BB bewoners meer info te geven. Dan kunnen ze net zo goed thuis gaan zitten. En al had onze Mona veel te vertellen, reken maar dat zij nu zelf zich ook zwaaar zit af te vragen hoe zij ligt bij het NL publiek.
Trouwens ik ga nu kijken of we al het BIG NEWS te zien krijgen van de laatste actie !!!
FOK!forum in BB-land.
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 04 Oktober 1999).]
Je kunt er vanuit gaan dat Bianca erg bezorgd is over hoe ze op de goudvissen overkomt, en op een bepaald moment wel met de vissen gaat praten.
Op het moment dat de vissen terug gaan praten is de link tot stand gebracht.
Ik denk trouwens dat de TARAnoide Bianca sowieso al vermoedt dat de vissen 'wired' zijn
Groeten, Maarten
Ik zou zeggen quitte of dubbel!!
Grx, Maarten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |