quote:
quote:
Omdat Day geen SC topic durft te openen heb ik het voor haar gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wie ikke? Ik heb een Topic-open-fobie. Dat gaat 'm niet worden.![]()
Jij spoort echt niet, hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nou een kloon had, zou ik heul goed met mezelf kunnen SC'en![]()
Nee, dát was nou wel weer heel erg lief!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een topic voor je maken![]()
quote:
Da's waar. Waren er maar meer users zoals jij!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat niet alleen, ik ben gisteren heul braaf gestopt met SC'en in de FB terwijl andere userts gewoon doorgingen.
Dus ik ben sowieso gewoon heul liev.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef Day het volgende:
[..]
Da's waar. Waren er maar meer users zoals jij!![]()
Rij 3 was ook in een paar dagen vol... dus dat zal wel goed komenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Veulen het volgende:
Je bent weer geweldig...
Wat staan er veel mensen in die OP zeg.
En nou moet ik serieus iets gaan doen hoor
Day-den er maar meer menschen aan dit soort geniale woordgrapjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat je daar zelf nog niet aan gedacht had![]()
Mooie TT trouwens![]()
Ja, dat is een groot gemisquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Day-den er maar meer menschen aan dit soort geniale woordgrapjes![]()
Je maakt vandaag niet echt Day-l uit van de slowchat hé?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En ik moet weer gaan, ik krijg klachten over mijn gebrek aan activiteit in de keuken![]()
![]()
Sun is shiningquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
it's a beautiful day....the sun is rising....
Zal ik lekker soep voor je maken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
Wie komt me verzorgen......... ik ben nog steeds ziek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |