*kuch* ik zit anders nog wel op het werkquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar bij jouw daar ligt het tempo van leven ook een stuk lager en minder hectisch dan hier![]()
Als het helpt om je beter in je vel te voelen is het goed, denk ik... maar ik denk dat je er meer aan moet doen. Ga desnoods met iemand praten die er verstand van heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef sammienl het volgende:
En wat betreft karater en zelfvertrouwen. Ik probeer mijn zelfvertrouwen wat op te krikken door af te vallen, ook al vraag ik me af of het nut zal hebben. Want zelfs in mijn dunnere jaren, was ik ongelukkig en onzeker als de pest.
Volgens mij kunnen we meteen door naar relaties en Psychologiequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef wonderer het volgende:
Misschien moeten wij ook naar GC verhuizen
Ik heb geen vermelding gezien van een Franse stadquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een dieppe gesprekken hier
of naar KlaagBaaKquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we meteen door naar relaties en Psychologie![]()
Nee dan moeten we eerst terug naar Dorpsstraat in Ons Dorpquote:
Mag ik wel een kanskaart pakken dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dan moeten we eerst terug naar Dorpsstraat in Ons Dorp
u komt niet voorbij start
u ontvangt geen ¤ 40.000,-
Jij gammel van de kroeg?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben toch nog wel enigszins gammel van de kroeg gisteren
Blij dat ik niet hoef te werken vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |