abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195641
Dat wordt lachen deze week!
Als ik het goed heb begrepen moeten de bewoners vrijdag om 12 uur binnen 5 minuten een gedekte tefelkleed van de tafel af sjorren, zonder dat er iets op de grond valt.
Ze mogen het allemaal 12 keer oefenen... eindelijk actie op de TV!
Bedankt BB!!!

Groeten, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_195642
Wat denkt V. wel, dat wij een beetje op variety zitten te wachten ?
Ik vraag me af wie die weekopdrachten eigenlijk bedenkt!
Ik hoop dat het ook deze keer weer gaat lukken want dan kost het V. gewoon lekker steeds meer!!

TrustMe

TrustMe and everything will be right!

pi_195643
Ik heb het jammergenoeg niet helemaal gevolgd, maar ik heb begrepen dat zij 25% hebben ingezet.
Ze gingen trouwens net met z'n allen de dagboekkkamer betreden, maar het is mij niet helemaal duidelijk waarom.

Groeten, Maarten

P.S. Misschien worden we vanavond iets wijzer.

pi_195644
Wat een ontzettend suffe weekopdracht!! Die lui moeten een daginvulling halen uit die opdracht. Krijgen ze van V. een stuk of 20 serviezen om uit te proberen of eten ze volgende week met 8 man van 1 bord en drinken ze uit 1 beker?

pi_195645
Ze liepen kort na de opdracht met kratten te sjouwen, dus zullen ze wel genoeg spullen hebben gehad om te oefenen.
pi_195646
V. is gewoon bang na die inspannende sportweek, dat de mensen TE moe worden.

Shit weekopdracht.
Gaan ze nog meer hangen op de bank de hele dag... boekjes lezen.... slapen.......

waarom niet iets leuks?

Zie ook: Verzin een weekopdracht voor V.!

May the force be with you

maandag 4 oktober 1999 @ 16:25:00 #7
627 Willy
Koekenbakker
pi_195647
Dat draagt niet echt bij aan mijn toch al zo lage dunk van het programma!!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_195648
Ik ben nog steeds voor de video-opdracht die we vorige week hebben uitgewerkt!
pi_195649
zal ruudje wel tegenvallen, weinig lichaamsbeweging
pi_195650
Ik vind het echt een supertrieste weekopdracht....

En dan gaan ze zeker op donderdag weer een tafelkleedje-trek-expert in de uitzending halen, die een kwartier de tactiek gaat bespreken....

V, vooral zo doorgaan!

Vriendschap is één ziel, in twee lichamen

maandag 4 oktober 1999 @ 16:30:00 #11
627 Willy
Koekenbakker
pi_195651
Ruud gaat gewoon weer op die homotrainer zitten let op mijn woorden!
Dan doet hij dat shirt van hem weer uit.(hij denkt namelijk dat dat stoer is!)
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_195652
volgens mij hebben ze die home trainer moeten inleveren. lieten ze nog zien toen de voorraadkamer werd geopend
pi_195653
Precies, Luna,
net als die wielren-Einsteins die we 10 minuten moesten aanhoren.
Dat de bewoners nou niet eens kollektief in opstand komen en zeggen: V. stop dat tafelkleed in je hol - dan kost het ons maar wat geld, het is geen kleuter-verjaarpartij met 7 goochelaars ! En daarbij weten dat heel nederland slap ligt van je verwoede pogingen: waar is de menselijke waardigheid gebleven ?

Of is dat in gezelschap van Mona een irrelevante vraag ?

Wat wordt de volgende opdracht als het zo doorgaat: de schoenen van Big Brother schoonlikken ?
Alleen Martin is ontsnapt aan deze kollektieve te-kakken-zetterij....

pi_195654
Opdracht makkelijk? echt niet, want niet alleen het bestek moet blijven liggen, ook Mona moet er op blijven zitten.
  maandag 4 oktober 1999 @ 18:42:00 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_195655
Mona erop is makkelijk, haar overgewicht wordt ruimschoots gecompenseerd door de antimaterie in haar hoofd
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_195656
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon heel erg makkelijk? Je vouwt de 4 punten bij elkaar en sleept het weg.... of mag dat niet of zo?! En wat is dat voor ex-nazi die die opdrachten verzint?

Grtz,

MiRR0RMaN.

maandag 4 oktober 1999 @ 18:48:00 #17
242 Pinball
Electric Monk
pi_195657
quote:
op 10-04-1999 om 06:45 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
En wat is dat voor ex-nazi die die opdrachten verzint?

Adolf Wouters?
sorry moest ff

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_195658
ja errug stinkende actie

ik geef hier maar 1 koe voor

pi_195659
Ik zou inderdaad wel eens willen weten wie die weekopdrachten verzint.
Het leukste lijkt me om te zien wat Veronica doet als ze 1 gulden inzetten en dan lekker wat anders gaan doen die week.
Screw Veronica, steek die weekopdracht maar op een plek waar de zon niet schijnt.

Maar goed, we hebben nu dus drie weekopdrachten gehad die allemaal niets bijdragen aan de qualiteit van het programma want balonnen, fietsen en tafelkleedje rukken boeit mij en anderen waarschijnlijk erg weinig.
OK, het is misschien goed voor het teamverband maar voor de kijkers is het niet echt interessant.

Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_195660
Wat een belachelijke, idiote, domme, achterlijke, stupide, rare, stompzinnige, debiele, non-creatieve, imbeciele, lompe, kinderlijke weekopdracht.

Je moet wel van erg goeden huize komen om zo'n slechte opdracht te verzinnen.

maandag 4 oktober 1999 @ 19:52:00 #21
521 ruby
Hell yeah!
pi_195661
Wat kinderachtig dat ze die hometrainer weer hebben moeten inleveren. Kunnen ze een beetje lekker in beweging blijven en hun eventuele agressie kwijt, pikt V. het weer in.
Trouwens, volgens mij verzinnen Rolfje en Daphne de weekopdrachten onder het genot van wat mysterieuze paddestoelen. Anders zou ik het niet weten. Of misschien heeft V. een zootje bejaardenhuizen aangeschreven met het verzoek of de bewoners leuke, spannende weekopdrachten wilden verzinnen.

zipperdidoedaaaaaa zipperdideeeeeee

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 01:59:00 #22
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_195662
Ze moeten geloof ik minimaal 20% inzetten
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 02:47:00 #23
248 CAT
World Traveller
pi_195663
Tja, soms vraag me inderdaad af waarom ik nog kijk!
-=***One nation under a groove***=-
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 04:07:00 #24
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195664
Dit is nog maar voorspel voor de stierengevechten die ze later moeten spelen. Krijgen ze wel een echte helm met horens voor te leen.
En ik voorzie ook nog wel verplichte toneelstukjes.
Effe oefenen voor de soap die wacht.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 1999 @ 04:31:00 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_195665
Waarom hebben ze tijdens de BB-meeting het idee van de video-opdracht niet doorgegeven?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')