abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 17:47:09 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_49450621
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
Niet weer een anekdote...
Lig je niet in een deuk dan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 17:47:34 #202
137949 Disana
pi_49450634
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lig je niet in een deuk dan?
Anekdotes
pi_49450650
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze wast alleen d'r handen niet.
nee ze maakt de plee schoon met chloor,maar gaat wel koken met vieze handjes!
pi_49450666
Hij gaat weg
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 17:48:28 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_49450669
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Reza-impreza het volgende:

[..]

De liefde van Wilgo gaat door de maag
Vandaar de buik/maagwandcorrectie.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 17:49:04 #206
137949 Disana
pi_49450692
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vandaar de buik/maagwandcorrectie.
Als je twee kindjes uitpoept ben je niet meer zo strak.
pi_49450698
quote:

[..]

de liefde van wilgo gaat volgens mij via een ander ventieltje....
die kookkunst moet hij al een poosje missen,en de rest ook.....
pi_49450718
Nicolaas denkt dat hij niet op TV komt, en daardoor slechts 2% van de stemmen had....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_49450732
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:49 schreef Disana het volgende:

[..]

tjaaa dat heeft natasja tot in den treure al verteld....
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 17:50:45 #210
137949 Disana
pi_49450738
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Nicolaas denkt dat hij niet op TV komt, en daardoor slechts 2% van de stemmen had....
Wat moeten ze dan... dagelijkse beelden van een opgebaard lijk in de tuin...
pi_49450751
quote:

[..]

en dat is ook te zien
pi_49450784
Amanda heeft het licht gezien: Ik ben het zoo zat!
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_49450786
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
kan hij wel gelijk in hebben,hij doet tenslotte ook weinig....
daarbij is hij niet bepaald tv materiaal,die natasja met dr slabek,en para brian met zn domme aanhang amanda zijn veel leuker om je aan te ergeren...
pi_49450817
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:52 schreef Reza-impreza het volgende:
Amanda heeft het licht gezien: Ik ben het zoo zat!
hoohoo wees niet te blij meteen,deze kreet heb ik eerder gehoord....
pi_49450819
Amanda... niet te veel vertellen aan deze geniepige Erik...
pi_49450864
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:53 schreef klarelucht het volgende:
Amanda... niet te veel vertellen aan deze geniepige Erik...
en jij denkt dat ze luisterd??
daarbij kan ze nog beter erik als bondgenoot kiezen,als die vieze ranzige brian....
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:55:18 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49450886
Amanda vertelt echt niks meer dan nodig is..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:55:29 #218
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_49450894
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Reza-impreza het volgende:

[..]

Zou ze ook Rotti kunnen maken?
Nog niet gezien.......wel Pinda-soep.....Nasi......Bami......het gebruikelijke toko-food
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 17:55:39 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_49450896
Analyse populariteitspol
Gepost op: 16/05, 17:33:49 Gepost door: Jaap
Beste fans,

Gisteren is de populariteitspol gehouden. Over sommige zaken ben ik verrast of juist teleurgesteld.

Laat ik eerst eens de cijfers weergeven.

(April - Mei)
(Huub - 38 - 45) (Brian - 12 - 19) (Jaap - 4 - 12) (Eric - 20 - 8) (Natasia - 7 - 7) (Lieke - x - 4) (Amanda - 6 - 3) (Nicolaas - x - 2) (Sylvia - 13 - x)

Ik ben in ieder geval tevreden dat ik 300% ben gestegen. Ik ben relatief de grootste stijger. In april was ik nog Jaap de passivist, "oh sorry Natasia" etc. Logisch dat ik de vorige keer op de laaste plaats eindigde. Alhoewel ik het niet heel erg vond ondanks de contactpunten die te verdienen zijn. Ik ben meer een schrijver (duhh check mijn log) en zolang er onbeperkt brieven verstuurd mogen worden, dan heb ik al genoeg contact met de buitenwereld.

Om me maar bij Huub aan te sluiten, uiteindelijk zit ik hier ook niet voor contactpunten. Ik wil mijn miljoen euro zo snel mogelijk omzetten in een miljoen m&m's. De populariteitspol is leuk voor je ego, dat zeker. Het is cruciaal, echt cruciaal....voor de aanhangers van de 'uiteindelijk bepaald het publiek de winnaar' theory. Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik snap dat publiekslieveling kabouter Huub zijn eigen self fulfilling prophecy wil creeeren door het langspeelplaatachtig te blijven herhalen.. Kom op...het is totaal niet meer spannend als Huubs droom uit zou komen. Ik verwacht dat de finale fase (ooit) van het spel denderend zal zijn. Een clash tussen titanen die alles, maar dan ook echt alles doen voor het geld. Op dit moment zijn er maar 2 mensen die dat in zich hebben. De rest zit er voor spek & bonen & m&m's.

Echt iets voor aso Jaap om de grote meerderheid van het Gouden Kooi publiek te naaien. HAHAHA. Jullie 'precious' Huupie verpletter ik in figuurlijk zin in de finale fase. Als Huupie Sarajevo '93 wil, is goed jongen. Bring it on! Voorlopig heb ik Huupie nog nodig om de rest weg te sarren.

Huub ongenaakbaar aan de leiding met 45%. Geprofiteerd van het ineenstorten van SHE. Logisch Huub is de leider van het cluppie. Sylvia pleitos dus procentjes kwamen vrij. Eric de grootste relatieve daler van allemaal. Dus zijn procentjes kwamen ook vrij. Als je niet meer kunt meelopen met SHE, tja wat dan?

Mijn semi swa Brian gestegen tot 19% en de beste van de rest om het zo maar te zeggen. Hij profiteert denk ik enorm van het vertrek van Sylvia. Ik hoorde vaak in brieven dat zij de enige 'normale' was in het huis hahaha. De fans die graag willen stemmen op de meest normale, althans ogenschijnlijk normale, die zullen nu veel naar Brian gaan.

Ondergetekende werd 3e met 12%. Ik had gedacht dat ik 2e zou worden, ik was er in eerste instantie wel teleurgesteld over. Niet speciaal voor contactpunten, niet speciaal voor mijn ego (hallo, ik rol in vuilnis), niet voor de 'publiek bepaald de winnaar' theorie....maar om Huubs gezicht te zien als hij flink gedaald zou zijn. Fucking hel, die gast stijgt gewoon weer aaaarghhhhh. Aan de andere kant; ik ben verdrievoudigd, ach ik ben pas kort bezig met mijn terror mentaliteitsswitch, er moet nog groei inzitten. Mijn mentor Nicolaas vindt dat ik gewoon door moet terroriseren, fuck alles en iedereen, het publiek bepaald volgens hem never nooit niet de winnaar, je hoeft niet de gevoelige jongen uit te hangen om de sympathie van het publiek te winnen, dus terroriseer maar door, als je anderen er maar uitstemd voor 23 september en daarna wegstemd of wegtreiterd.

Eric gezakt naar plaats 4 met 8%. Hij likt de kont van Huub niet meer. In feite net als ik de kont van Brian niet meer lik. Je kunt ook niet anders in het begin anders lig je er meteen uit. Respect dat hij meer op zichzelf staat.

Natasia op plaats 5 met 7%. Ze is stabiel. Ik bedoel stabiel in de afgelopen 2 stemmingsrondes, want ze is natuurlijk zo labiel als een moeder die haar kinderen opoffert voor haar eigen ego.

Op de 6e plek staat Lieke met 4%. Ik ben benieuwd of ze gaat stijgen als ze nog meer met Huupie gaat neuken. Meer doet ze toch niet. We hebben in het verleden gezien dat mensen in de slipstream van Huupie het goed afgaat in de peiling.

Stoephoer Amanda eindigt met 3% als 7e. Ze is maarliefst gehalveerd sinds de vorige keer!! En terecht, ze is goed als anaal oefengat voor kringspiermusketier Brian.

De hekkensluiter Nicolaas wordt laatste met 2%. In ieder geval blijft het diepterecord van Nathanael, 1%, gehandhaafd. Vijanden van Huub scoren per definitie slecht. Ik heb nu 12% en ben vijand van Huub...hmzzz mogelijkheden? Boeit niet, ik wil hier iedereen kapot maken dus ik moet het hebben van 4 Havo'ers en niet van een breed publiek.

En nu? De terror gaat door! Tribute aan alle fans die op me gestemd hebben, fuck alle kooi fans niet niet op me gestemd hebben.

Adiossss

Jaap van Otterlo.
― Mark Twain
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:56:01 #220
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_49450906
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef cindy10 het volgende:

[..]

en jij denkt dat ze luisterd??
daarbij kan ze nog beter erik als bondgenoot kiezen,als die vieze ranzige brian....
Vind het een prachtige combi, het domme snolletje en de overdreven nicht
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_49450914
wat ik me trouwens afvraag,stelllll.....ze vliegen elkaar allemaal aan??
wat gebeurd er dan met het progamma?
want je kan mensen best manipuleren,maar er is een grens....toch??
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:56:34 #222
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_49450918
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom zijn niet, en die filmsterren wel
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:58:10 #223
1585 itsme
Chaoot!
pi_49450957
Ik heb net de filmpjes terug gezien. Vannacht was prachtig maar wat er vanochtend is gebeurd gaat me echt te ver.
Dus het ( schorum) personeel mogen de miljonairs slaan, besproeien, bedreigen?

Dat die koeien zo dom zijn en niet eens realiseren dat het een nep blog is.

pi_49450961
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Analyse populariteitspol
Gepost op: 16/05, 17:33:49 Gepost door: Jaap
Beste fans,

Gisteren is de populariteitspol gehouden. Over sommige zaken ben ik verrast of juist teleurgesteld.

Laat ik eerst eens de cijfers weergeven.

(April - Mei)
(Huub - 38 - 45) (Brian - 12 - 19) (Jaap - 4 - 12) (Eric - 20 - 8) (Natasia - 7 - 7) (Lieke - x - 4) (Amanda - 6 - 3) (Nicolaas - x - 2) (Sylvia - 13 - x)

Ik ben in ieder geval tevreden dat ik 300% ben gestegen. Ik ben relatief de grootste stijger. In april was ik nog Jaap de passivist, "oh sorry Natasia" etc. Logisch dat ik de vorige keer op de laaste plaats eindigde. Alhoewel ik het niet heel erg vond ondanks de contactpunten die te verdienen zijn. Ik ben meer een schrijver (duhh check mijn log) en zolang er onbeperkt brieven verstuurd mogen worden, dan heb ik al genoeg contact met de buitenwereld.

Om me maar bij Huub aan te sluiten, uiteindelijk zit ik hier ook niet voor contactpunten. Ik wil mijn miljoen euro zo snel mogelijk omzetten in een miljoen m&m's. De populariteitspol is leuk voor je ego, dat zeker. Het is cruciaal, echt cruciaal....voor de aanhangers van de 'uiteindelijk bepaald het publiek de winnaar' theory. Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik snap dat publiekslieveling kabouter Huub zijn eigen self fulfilling prophecy wil creeeren door het langspeelplaatachtig te blijven herhalen.. Kom op...het is totaal niet meer spannend als Huubs droom uit zou komen. Ik verwacht dat de finale fase (ooit) van het spel denderend zal zijn. Een clash tussen titanen die alles, maar dan ook echt alles doen voor het geld. Op dit moment zijn er maar 2 mensen die dat in zich hebben. De rest zit er voor spek & bonen & m&m's.

Echt iets voor aso Jaap om de grote meerderheid van het Gouden Kooi publiek te naaien. HAHAHA. Jullie 'precious' Huupie verpletter ik in figuurlijk zin in de finale fase. Als Huupie Sarajevo '93 wil, is goed jongen. Bring it on! Voorlopig heb ik Huupie nog nodig om de rest weg te sarren.

Huub ongenaakbaar aan de leiding met 45%. Geprofiteerd van het ineenstorten van SHE. Logisch Huub is de leider van het cluppie. Sylvia pleitos dus procentjes kwamen vrij. Eric de grootste relatieve daler van allemaal. Dus zijn procentjes kwamen ook vrij. Als je niet meer kunt meelopen met SHE, tja wat dan?

Mijn semi swa Brian gestegen tot 19% en de beste van de rest om het zo maar te zeggen. Hij profiteert denk ik enorm van het vertrek van Sylvia. Ik hoorde vaak in brieven dat zij de enige 'normale' was in het huis hahaha. De fans die graag willen stemmen op de meest normale, althans ogenschijnlijk normale, die zullen nu veel naar Brian gaan.

Ondergetekende werd 3e met 12%. Ik had gedacht dat ik 2e zou worden, ik was er in eerste instantie wel teleurgesteld over. Niet speciaal voor contactpunten, niet speciaal voor mijn ego (hallo, ik rol in vuilnis), niet voor de 'publiek bepaald de winnaar' theorie....maar om Huubs gezicht te zien als hij flink gedaald zou zijn. Fucking hel, die gast stijgt gewoon weer aaaarghhhhh. Aan de andere kant; ik ben verdrievoudigd, ach ik ben pas kort bezig met mijn terror mentaliteitsswitch, er moet nog groei inzitten. Mijn mentor Nicolaas vindt dat ik gewoon door moet terroriseren, fuck alles en iedereen, het publiek bepaald volgens hem never nooit niet de winnaar, je hoeft niet de gevoelige jongen uit te hangen om de sympathie van het publiek te winnen, dus terroriseer maar door, als je anderen er maar uitstemd voor 23 september en daarna wegstemd of wegtreiterd.

Eric gezakt naar plaats 4 met 8%. Hij likt de kont van Huub niet meer. In feite net als ik de kont van Brian niet meer lik. Je kunt ook niet anders in het begin anders lig je er meteen uit. Respect dat hij meer op zichzelf staat.

Natasia op plaats 5 met 7%. Ze is stabiel. Ik bedoel stabiel in de afgelopen 2 stemmingsrondes, want ze is natuurlijk zo labiel als een moeder die haar kinderen opoffert voor haar eigen ego.

Op de 6e plek staat Lieke met 4%. Ik ben benieuwd of ze gaat stijgen als ze nog meer met Huupie gaat neuken. Meer doet ze toch niet. We hebben in het verleden gezien dat mensen in de slipstream van Huupie het goed afgaat in de peiling.

Stoephoer Amanda eindigt met 3% als 7e. Ze is maarliefst gehalveerd sinds de vorige keer!! En terecht, ze is goed als anaal oefengat voor kringspiermusketier Brian.

De hekkensluiter Nicolaas wordt laatste met 2%. In ieder geval blijft het diepterecord van Nathanael, 1%, gehandhaafd. Vijanden van Huub scoren per definitie slecht. Ik heb nu 12% en ben vijand van Huub...hmzzz mogelijkheden? Boeit niet, ik wil hier iedereen kapot maken dus ik moet het hebben van 4 Havo'ers en niet van een breed publiek.

En nu? De terror gaat door! Tribute aan alle fans die op me gestemd hebben, fuck alle kooi fans niet niet op me gestemd hebben.

Adiossss

Jaap van Otterlo.

Ik geloof dat ik fan aan het worden ben van japio kan er niks aan doen

pi_49450966
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:56 schreef product het volgende:

[..]

Vind het een prachtige combi, het domme snolletje en de overdreven nicht
denk dat die elkaar tot ongekende hoogtepunten kunnen brengen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')