Aidsleijer, blonde stoephoer, lekker voor je dat je moeder dood is, blablablaquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht niet gekekenAls je had gehoord wat er uit de mond van dat mens zelf kwam...
Fimpjes teruggekeken, niks verbaasd me meer . De Bond Tegen Het Vloeken moet binnenlopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht niet gekekenAls je had gehoord wat er uit de mond van dat mens zelf kwam...
Reken maar dat er al lang iemand bij productie zit of dat er een stapel brieven ligt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fimpjes teruggekeken, niks verbaast me meer . De Bond Tegen Het Vloeken moet binnenlopen.
maar dat horen ze graag bij 10 toch?? laten we eerlijk zijn....anders had die wannabee nederlandse allang eruit geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aidsleijer, blonde stoephoer, lekker voor je dat je moeder dood is, blablabla
ik zei vannacht nog...de bond tegen vloeken draait zich om in hun graf vanavond!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fimpjes teruggekeken, niks verbaast me meer . De Bond Tegen Het Vloeken moet binnenlopen.
Goddome, wat een verdomd goed ideequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fimpjes teruggekeken, niks verbaasd me meer . De Bond Tegen Het Vloeken moet binnenlopen.
Tsja, willen ze wel dat hij thuiskomt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Lieve meneer, u mag best naar uw vrouw en kleine kindje toe, hoor.
Och, volgens mij is hij best wel lief. Als hij nu maar weggaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, willen ze wel dat hij thuiskomt?
Echt erg.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Daaraan kun je zien dat ze een straatvechter uit de goot is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:41 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Echt erg.....![]()
Vooral over die moeder van Erik is gewoon schande .....
lager dan laag kan je niet zinken...de moeder van erik inderdaad...maar daarbij nog een hoop meer modder....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:41 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Echt erg.....![]()
Vooral over die moeder van Erik is gewoon schande .....
of gewoon simpelweg niet aan de betaalde streams te beginnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Volgende week gaan ze een stap verder in de opties, en verdiepen in de futures. Fijn om te weten wanneer niet de streams aan te zeten.
Zou ze ook Rotti kunnen maken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Die eeuwige stomzinnige uitdrukking en dat gegaap met haar muil wijd open ben ik wel zooooo zat he......ik kan die snol wel wat aandoen inmiddels......t' geval Natasia is gewoon een aanfluiting voor het Surinaamse ras.....![]()
Te laatquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
of gewoon simpelweg niet aan de betaalde streams te beginnen![]()
Je kunt alles over die bitch zeggen, maar koken kan ze.quote:
Ze wast alleen d'r handen niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt alles over die bitch zeggen, maar koken kan ze.
das jammer! scheelt een hoop ergernis en betalen!quote:
De liefde van Wilgo gaat door de maagquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt alles over die bitch zeggen, maar koken kan ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |