Moeilijk in te schatten, hij zegt niet veel, maar kijkt aandachtig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe doet Nicolaas 't?
Lijkt mij dat hij het wel een beetje bij moet kunnen benen.
Da's niet lief van Scan!quote:
Nee hè, nu alweer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Amanda: Het zit er bij mij nu ook beter in.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou toch op, schei toch uit!
Palma deed toch ook net zo spastisch tegen die invalschoonmaakster Safaa.
Die hele Palma spoort gewoon voor geen meter, en als ze van een 'ondergeschikte' zoals Lieke was niet het 'respect' krijgt waarop Palma recht meent te hebben, dan is de wereld te klein en wordt dat idiote mormel heel vals.
Herma heeft soortgelijke karaktertrekjes, die kan het niet voor niks zo goed vinden met Natasja.
En nee, DGK_REDACTIE, ik erger me niet aan Palma. Ik vind dat geval alleen een aanfluiting voor het programma, de casting en eigenlijk de gehele mensheid.
En mocht het er ooit nog eens van komen dat ook de die-hard FOK-streamertjes écht moeten gaan betalen voor de streams, dan zal ik dat pas doen als dat idiote mormel de streams niet meer komt vervuilen.
Ja, hij kende het verhaal van de wc-rollen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:20 schreef klarelucht het volgende:
Brian begreep het.. had al eens ermee gewerkt
Maar niet RansJaap vrij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
Om 18.00 uur wordt de villa weer vrijgegeven. Dan moet dat hok kakkerlak en vliegvrij zijn.
Er komt iets in mij op , ehm......strontvlieg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij kende het verhaal van de wc-rollen...
Die brullen niet zo uitzinnig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komt iets in mij op , ehm......strontvlieg.
Je bent lief!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's niet lief van Scan!
Om je traantjes te drogen krijg jij een mooie golfpet!![]()
[afbeelding]
Ik schrik een beetje van jequote:
Jij hebt vannacht niet gekekenquote:
Kijk, nu begrijp ik jequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Die eeuwige stomzinnige uitdrukking en dat gegaap met haar muil wijd open ben ik wel zooooo zat he......ik kan die snol wel wat aandoen inmiddels......t' geval Natasia is gewoon een aanfluiting voor het Surinaamse ras.....![]()
owww natasjaaaaaa,ja ik deel je frustratie volkomen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Die eeuwige stomzinnige uitdrukking en dat gegaap met haar muil wijd open ben ik wel zooooo zat he......ik kan die snol wel wat aandoen inmiddels......t' geval Natasia is gewoon een aanfluiting voor het Surinaamse ras.....![]()
Een witte broek maat 42 aubquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Die eeuwige stomzinnige uitdrukking en dat gegaap met haar muil wijd open ben ik wel zooooo zat he......ik kan die snol el wwat aandoen inmiddels......t' geval Natasia is gewoon een aanfluiting voor het Surinaamse ras.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |