Duidelijk niet, terwijl ze eergisteren zei dat ze er al dagen om vraagt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef klarelucht het volgende:
heeft ze nu nog geen kapper gekregen?
Scanmanquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie denkt dat jij een 'hij' bent? Sturen we gewoon Palma op af!![]()
Gelukkig heb je het op tijd gemerkt! Hoop ik!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Even totaal off-topic; ik ben een zij en geen hij.
Genieten deed ik van het DansGodinnetje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry Piet. Je weet dat ik Lieke niet vertouw, idd al vanaf dag 1. Zoals ik haar tekeer zie gaan tegen die graftak, daar kan ik nog wel om lachen, maar haar gedrag'' in general'', vind ik ronduit stuitend. Mediageile snol is het, en mijn mening ga ik dus niet herzien. Geniet jij nou maar van Lieke, je mist je dansgodin Melissa natuurlijk, maar ik kan dat kind echt niet pruimen.
Ja.. waarom zou dat een probleem zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb geen streams, maar als ik het goed begrijp zit Amanda met dat golfpetje bij die financiele cursus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets, ze kan nl ook niet golfen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:58 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Ja.. waarom zou dat een probleem zijn?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb geen streams, maar als ik het goed begrijp zit Amanda met dat golfpetje bij die financiele cursus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitgevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:02 schreef klarelucht het volgende:
Alsof je niks beters kunt doen met je geld, dan beleggen.
Jaja Nicolobster , goed luisteren want als je er morgen uit gegooid word, kan je daar wat centen mee verdienenquote:
Hoe doet Nicolaas 't?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Dat gaat wat worden als ze echt gaan speculeren op de beurs. JdM, trek je beurs maar open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |