Ik hoop het ook, ja!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ik neem aan dat je in de Natasja-modus staat
Het is natuurlijk ironisch bedoeld. Het poeppie en lieffie gebeuren valt niet meer serieus te nemen van een vrouw die te graag roept dat je moeder dood is en dat het of vervelend of leuk is voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ik neem aan dat je in de Natasja-modus staat
Ziet er idd mooi uit, past helemaal bij Natatsja en haar uitkering.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:26 schreef demins het volgende:
Mag ik één borstverkleining, graag!
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07203/bergman_default.jpg]afbeelding][/url]
Ik klikte op de link in je onderschrift!quote:
Hou toch op, schei toch uit!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk ook dat er veel meer achter zit. Palma is vreselijk, maar Lieke vetrouw ik echt niet. De verhalen over Lieke komen niet zomaar uit de lucht vallen. Maar die mening ben ik al vanaf dag 1 toegedaan.
Goochemquote:
Mijn theorie is dat Palma ontzettend jaloers is op jonge vrouwen. Dat probeert ze recht te trekken door voor haar leeftijd iets anders te krijgen, namelijk 'respect'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou toch op, schei toch uit!
Palma deed toch ook net zo spastisch tegen die invalschoonmaakster Safaa.
Die hele Palma spoort gewoon voor geen meter, en als ze van een 'ondergeschikte' zoals Lieke was niet het 'respect' krijgt waarop Palma recht meent te hebben, dan is de wereld te klein en wordt dat idiote mormel heel vals.
Herma heeft soortgelijke karaktertrekjes, die kan het niet voor niks zo goed vinden met Natasja.
Dat is wel waar. Toen ging ze ook helemaal over de piemel en het waarom is me nog steeds niet duidelijk. Palma spoort ook echt niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou toch op, schei toch uit!
Palma deed toch ook net zo spastisch tegen die invalschoonmaakster Safaa.
Sorry Piet. Je weet dat ik Lieke niet vertouw, idd al vanaf dag 1. Zoals ik haar tekeer zie gaan tegen die graftak, daar kan ik nog wel om lachen, maar haar gedrag'' in general'', vind ik ronduit stuitend. Mediageile snol is het, en mijn mening ga ik dus niet herzien. Geniet jij nou maar van Lieke, je mist je dansgodin Melissa natuurlijk, maar ik kan dat kind echt niet pruimen.quote:
Hey, ik ben (nu heel even) net als Amanda. Ik snap er geen reet van. Heb tijdens mijn studie ook een beleggingscursus gehad en heb 3 keer over de tentamen gedaan voordat ik eindelijk een 5 had. Snap tot de dag van vandaag ook niet waarom ik dit moest weten als communicatie-adviseur.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda snapt het allemaal. Putt en Call. Zoiets als Dolce en Gabanna.
[afbeelding]
Wat een luxe zeg dat (heel even)quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, ik ben (nu heel even) net als Amanda. Ik snap er geen reet van. Heb tijdens mijn studie ook een beleggingscursus gehad en heb 3 keer over de tentamen gedaan voordat ik eindelijk een 5 had. Snap tot de dag van vandaag ook niet waarom ik dit moest weten als communicatie-adviseur.
Dan zou ik mijn profiel even aanpassenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Even totaal off-topic; ik ben een zij en geen hij.
Wie denkt dat jij een 'hij' bent? Sturen we gewoon Palma op af!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Da's toch logisch? Je draagt een Ian_Nick Original!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Dat is het probleem, te lang om uit te leggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn profiel even aanpassen![]()
Ik begrijp er ook niet veel van hoor, maar dan denk ik, laat dat schaap lekker nagels vijlen en er niet voor Jan Joker bijzitten. Te genant voor woorden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, ik ben (nu heel even) net als Amanda. Ik snap er geen reet van. Heb tijdens mijn studie ook een beleggingscursus gehad en heb 3 keer over de tentamen gedaan voordat ik eindelijk een 5 had. Snap tot de dag van vandaag ook niet waarom ik dit moest weten als communicatie-adviseur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |