Nee in de kooi alleen, daarvoor was ze al meer afgevallen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
is N maar 16,5 kilo afgevallen met die maagband![]()
Nee in de kooi, maar dan heeft ze niet de kilotjes die er weer aan zitten gerekendquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
is N maar 16,5 kilo afgevallen met die maagband![]()
Jaap blíjft de beste schrijver!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
Pulp Faction
Gepost op: 16/05, 14:00:55 Gepost door: Jaap
Beste mensen,
Adiosssssss
De vuilnisman.
Bron Kingjaap
mijn dochter noem ik wel eens, al ik haar helemaal schattig vind, poeppie, maar ik krijg het inderdaad niet meer mijn strot uit sinds natas het woord misbruikt, voortaan maar een ander koosnaampje gebruiken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Lieffie en Poeppie hoeven ze tegen mij echt nooit meer te zeggen, want dan krijgen ze meteen een knal.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Ning het volgende:
Het moet niet gekker worden
http://www.ipetitions.com/petition/natasiamoetweg/index.html
Als Het voor Palma was dan had ik meegedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Ning het volgende:
6 juli is de grote dag. kwam uit jaap's mond en uit de dame van de Witte swaenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
Talpasite:
1 juni aanstaande wordt hopelijk de mooiste dag van Jaaps leven. De Miljonair zal met zijn geliefde Cora in het huwelijk treden. Zijn mede-Miljonairs moeten er uiteraard ook piekfijn uitzien. Twee dames van Witte Swaen Bruidsstyling komen de jurken doorpassen van de dames. En ook diva Natrasha is van de partij...
Ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Het voor Palma was dan had ik meegedaan.
Wat zei je ik hoorde je niet !!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
Misschien gaat Natasja wel beleggen in de Bergmankliniek.
Men gooit het hier op jaloezie van Palma richting Lieke. Ik weet niet of dat zo is. Volgens mij is er achter de schermen heel wat gaande geweest in de schoonmaakploeg, waar wij totaal geen weet van hebben. Het is sowieso raar dat Lieke inees in de villa zit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens, maar die hele Palma en Lieke komen mn strot uit![]()
Je weet wel ze hebben een eigen beautyline: Bergman Beauty Kliniek.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wel ze hebben een eigen beautyline: Bergman Beauty Kliniek.
Ik zeg altijd,'wacht maar totdat jullie moeder dood is. Jullie moeder gaat dood!! Leuk voor jullie!!'. Dan moet je die grote oogjes zien van die poeppies van me!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
mijn dochter noem ik wel eens, al ik haar helemaal schattig vind, poeppie, maar ik krijg het inderdaad niet meer mijn strot uit sinds natas het woord misbruikt, voortaan maar een ander koosnaampje gebruiken.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd,'wacht maar totdat jullie moeder dood is. Jullie moeder gaat dood!! Leuk voor jullie!!'. Dan moet je die grote oogjes zien van die poeppies van me!
Ohhh je bedoelde de Bergman Kliniekquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wel ze hebben een eigen beautyline: Bergman Beauty Kliniek.
Absoluut. Ik denk ook dat er veel meer achter zit. Palma is vreselijk, maar Lieke vetrouw ik echt niet. De verhalen over Lieke komen niet zomaar uit de lucht vallen. Maar die mening ben ik al vanaf dag 1 toegedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:17 schreef Day het volgende:
[..]
Men gooit het hier op jaloezie van Palma richting Lieke. Ik weet niet of dat zo is. Volgens mij is er achter de schermen heel wat gaande geweest in de schoonmaakploeg, waar wij totaal geen weet van hebben. Het is sowieso raar dat Lieke inees in de villa zit.
Heb net ook het filmpje bekeken en het valt me op dat ze bij Herma een heel stuk inbond, zelfs een tikje onzeker werd. Misschien sprak Herma toch de waarheid? Ze leek in ieder geval een stuk banger, maar Herma was dan ook echt kwaad i.t.t. het toneelstukje van Palma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |