Ik ben bang het laatste terwijl het zo duidelijk was, die klap, schandalig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand al iets gelezen over ontslag van Palma vanwege de klap? Of zal ze er mee wegkomen?
De 'klap van Palma' was niet zo expliciet en het een beetje wederzijds elkaar aanraken. Het zou mij hoogst verbazen als dat enig gevolg zal hebben. Dan zou Herma eerder weggestuurd moeten worden, zij was veel handtastelijker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand al iets gelezen over ontslag van Palma vanwege de klap? Of zal ze er mee wegkomen?
Het was nog erger, Brian schreef het goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ie het zelf ook fout schrijft
6 Juli had Jaap het zelf ook laatst over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie er gelijk heeft weet ik niet
Ik vond dat toch een aardig expliciete klap, hoor. Als reactie op wat irritante aaitjes, maar toch een klap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 'klap van Palma' was niet zo expliciet en het een beetje wederzijds elkaar aanraken. Het zou mij hoogst verbazen als dat enig gevolg zal hebben. Dan zou Herma eerder weggestuurd moeten worden, zij was veel handtastelijker.
Hoe dan ook is het krankzinnig dat dit alles geentameerd wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De 'klap van Palma' was niet zo expliciet en het een beetje wederzijds elkaar aanraken. Het zou mij hoogst verbazen als dat enig gevolg zal hebben. Dan zou Herma eerder weggestuurd moeten worden, zij was veel handtastelijker.
http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8Iquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt 6 juli zei Jaap gister tegen de vrouw van de Prive hij wilde dat zijn stukje pas over 3 weken in de prive kwamquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
[..]
6 Juli had Jaap het zelf ook laatst over.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ie het zelf ook fout schrijft
het is echt een klap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8I
Bekijk dit even. De klap is op 8.49 min.
Ongediertebestrijdingsdienst. Maar wat ik niet snap is waarom Brian dan uit de villa moet ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Net op de plasma'a: De Villa is verboden terrein tot 17:30
Nog meer JdB-schadeherstelwerkzaamheden?
Dat stuk van Brian heeft me best verrast! Gezien de inhoud moet hij emotioneel verward zijn geweest, maar desondanks weet hij een samenhangend en redelijk helder betoog op te zetten. Dat heb ik van Huub wel eens slechter gezien!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het was nog erger, Brian schreef het goed
Er waren meer posters die homerisch moesten lachen om Brian's Nederlands en daarbij meer taalfouten in hun one liners maakten dan er in zijn best redelijk geschreven log stonden.
future delta's putt opties onderliggende waarde call optie blablablablablablablaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
Zo'n saai verhaal van die beleggingsman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |