Je moet altijd een x aantal vrije verkoop hebben, dus je zult met de kaartverkoop er snel bij moeten zijn dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Clubcard aanvragen van VVV heeft dan ook niet veel zin als ze voor "uitverkocht huis" spelen.
Oh oke, bedankt dat je dat vantevoren effe meld. Dan weet ik dat ik VVV-uit moet mijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
RKC was voor ons ook niet altijd evv dus waar zit het verschil?
Wel weer een Limburgse derby! Fortuna heeft aangekondigd beide derby's te komen...
oei, linke soepquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel weer een Limburgse derby! Fortuna heeft aangekondigd beide derby's te komen...
Komen ze alle 5?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
Waren net wat beelden van op het sportjournaal.quote:
quote:
Dat is incl roda?quote:
Wanneer voegen ze al die nietszeggende Limburgse clubs nou eens samen?quote:
nr 6 van utrecht..... die indiaan van amsterdam, daar wil ik wel 5 jaar voor zitten, dan ben ik toch gewoon een winnaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef Apfel. het volgende:
Wat n ontzettend irritante kerel die "de Harde Kern" presenteerd zeg... die aflevering van ado, werden ze wel ff pissed op hem. Verder vind ik er niet veel aan trouwens dat programma
Behalve Willem II, want die hebben hooligans!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat was iedereen toch blij met VVV ipv RKC...RKC konden de meeste iig nog op EV naar toe....
maar 10 jaar zitten gaat ietsje te ver.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
nr 6 van utrecht..... die indiaan van amsterdam, daar wil ik wel 5 jaar voor zitten, dan ben ik toch gewoon een winnaar![]()
WTFquote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Alle wedstrijden in Venlo zullen waarschijnlijk wel combi's worden komend seizoen, de voorzieningen daar zijn niet echt denderend....
Voor jou niet, voor veel anders clubs wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had je in Kerkrade niet verloren was je kampioen geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wanneer voegen ze al die nietszeggende Limburgse clubs nou eens samen?
Jullie hebben toch nooit volk mee naar Limburg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:34 schreef MaxPower het volgende:
Wij hebben wel EV denk ik. Komend seizoen 17x EV aangezien ADO eruit is![]()
Vind het ook nog niet heel boeiend wat ik er tot nu toe van gezien heb (FCU en Twente)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef Apfel. het volgende:
Wat n ontzettend irritante kerel die "de Harde Kern" presenteerd zeg... die aflevering van ado, werden ze wel ff pissed op hem. Verder vind ik er niet veel aan trouwens dat programma
Vond die van utrecht nog de meeste geinige om naar te kijken trouwens. Die van dh, wist niet dat die halve BNer zo'n bekende is van ado.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Wel grappig die afleveringen, had ze nog op video ergens.
Kan me die aflevering niet herinneren, maar je zal wel die bolle kale bedoelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Vond die van utrecht nog de meeste geinige om naar te kijken trouwens. Die van dh, wist niet dat die halve BNer zo'n bekende is van ado.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kan me die aflevering niet herinneren, maar je zal wel die bolle kale bedoelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |