Doe ik ook niet, ik negeer ze gewoon.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:27 schreef Slarioux het volgende:
Kijk ze dan niet aan als je door de stad loopt.
Na, je bent vast niet de enigequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:39 schreef Razor21 het volgende:
Herkenbaar ben afgelopen zaterdag nog gespammed op straat door Novib ging over kinderprosetutie ofzo...kwam er maar niet vanaf...
Ik zei ok wordt wel lid en heb gewoon wat Waku Waku gegevens ingevuld en een niet bestaand rekening nummer dat zal ze leren![]()
![]()
![]()
Ik trek dat soort gasten aan volgens mij...![]()
Ja, je kunt er wel wat aan doen, maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in. Moet ik moeite gaan doen om niet lastig gevallen te worden? Dat is toch de omgekeerde wereld? Laat ze gewoon ophouden met die zooi!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef ANWB het volgende:
Een nee, nee & nee stikker op de deur.![]()
Als ze bellen zonder nummer-melding niet opnemen!![]()
En in de stad de mensen heel vuil aankijken.![]()
Thnx!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef Sirolf het volgende:
Voor telefonisch gedoe is er altijd nog www.infofilter.nl. Werkt prima!
Overigens kom ik altijd makkelijk van die mensen op straat af door ongeïnteresseerd door te lopen en ondertussen 'geen tijd' te mompelen.
Als ik jou was zou ik nooit naar Turkey gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ja, je kunt er wel wat aan doen, maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in. Moet ik moeite gaan doen om niet lastig gevallen te worden? Dat is toch de omgekeerde wereld? Laat ze gewoon ophouden met die zooi!![]()
Why?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:04 schreef ANWB het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nooit naar Turkey gaan.![]()
![]()
Je bent er dus nog nooit geweest!quote:
Zeer herkenbaar voor mij geen Turkije meer..even rustig rondlopen is er nergens bij...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef ANWB het volgende:
[..]
Je bent er dus nog nooit geweest!
Als je een blond vriendinnetje meeneemt kan je geen 5 meter lopen zonder aangesproken te worden.![]()
Nee, klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef ANWB het volgende:
[..]
Je bent er dus nog nooit geweest!
Als je een blond vriendinnetje meeneemt kan je geen 5 meter lopen zonder aangesproken te worden.![]()
Die heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef Megalomaniac het volgende:
Lekker overdreven...net of daar geen blonde Turken lopen.
Ik heb je wiebelende tieten uit je fobo gejat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef Megalomaniac het volgende:
Lekker overdreven...net of daar geen blonde Turken lopen.
GVD, ik dacht al waarom is er nou geld afgehouden voor prostitutie in Afrika terwijl ik daar niet ben geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:39 schreef Razor21 het volgende:
Herkenbaar ben afgelopen zaterdag nog gespammed op straat door Novib ging over kinderprosetutie ofzo...kwam er maar niet vanaf...
Ik zei ok wordt wel lid en heb gewoon wat Waku Waku gegevens ingevuld en een niet bestaand rekening nummer dat zal ze leren![]()
![]()
![]()
Ik trek dat soort gasten aan volgens mij...![]()
Chill.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:17 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ik heb je wiebelende tieten uit je fobo gejat.![]()
Staat leuk op mijn telefoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |