en gelijk heb je.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef LENUS het volgende:
Klootzak: Meneer mag ik u wat vragen?
LENUS: Ja hoor, waar gaat het over?
Klootzak: Ik ben van Plan Nederland en vanaf 4 euro per maand kunt u al een kind helpen aan voedsel en onderwijs. Je hoeft maar een biertje per maand minder te drinken!
LENUS: Duur biertje, maar als ik moet kiezen tussen een biertje of eten voor een hongerig Afrikaantje, dan kies ik voor het biertje.
Klootzak:![]()
Ik denk dat ze met die 4 euro de fooi betalen voor de middaglunch van de directie bij een of andere brasseriequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:39 schreef wise het volgende:
[..]
en gelijk heb je.
Als of die 4 euro ook echt bij dat kind terecht komt
Handigquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef Sirolf het volgende:
Voor telefonisch gedoe is er altijd nog www.infofilter.nl. Werkt prima!
Overigens kom ik altijd makkelijk van die mensen op straat af door ongeïnteresseerd door te lopen en ondertussen 'geen tijd' te mompelen.
Gewoon zeggen dat ze moeten opsodemieteren. Werkt wel redelijk hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:39 schreef Razor21 het volgende:
Herkenbaar ben afgelopen zaterdag nog gespammed op straat door Novib ging over kinderprosetutie ofzo...kwam er maar niet vanaf...
Ik zei ok wordt wel lid en heb gewoon wat Waku Waku gegevens ingevuld en een niet bestaand rekening nummer dat zal ze leren![]()
![]()
![]()
Ik trek dat soort gasten aan volgens mij...![]()
Zou gewoon de hoorn erop gooien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef dragonkiss het volgende:
Ik heb het ook op werk, ben secretaresse, krijg je telkens telefonische verkoop.
Ze vragen dan naar de directeur, of degene die over de PR gaat, noemen de naam niet, want die hebben ze niet.
En de intonatie in hun stem verraadt al helemaal dat ze dit riedeltje 100 keer per dag afdraaien.
En als ik ze dan af probeer te poeieren, stug door blijven gaan.
Ben zelf hoofd-PR geweest en ik was bijna de helft van de dag bezig met het afpoeieren van schooiers die iets wilde verkopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef dragonkiss het volgende:
Ik heb het ook op werk, ben secretaresse, krijg je telkens telefonische verkoop.
Ze vragen dan naar de directeur, of degene die over de PR gaat, noemen de naam niet, want die hebben ze niet.
En de intonatie in hun stem verraadt al helemaal dat ze dit riedeltje 100 keer per dag afdraaien.
En als ik ze dan af probeer te poeieren, stug door blijven gaan.
Precies, hoorn d'r op en klaar, de boodschap lijkt me dan wel duidelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zou gewoon de hoorn erop gooien.
Afpoeieren met excuusjes hebt niet bij dat soort lui.
Ik ken zelfs rode Turkenquote:
Probeerden ze je een tien-rittenkaart aan te smeren ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:39 schreef Razor21 het volgende:
Herkenbaar ben afgelopen zaterdag nog gespammed op straat door Novib ging over kinderprosetutie ofzo...kwam er maar niet vanaf...
Ik trek dat soort gasten aan volgens mij...![]()
Als je hier een nee-nee sticker op de brievenbus doet doen ze in plaats van 1x alle troep wel 10x alle troep erin... Dus dat laat ik maar achterwege.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:52 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Ik heb helemaal nergens last van, helemaal niet meer nu ik sinds kort zo´n nee-nee sticker op de brievenbus heb geplakt.
En van die gasten die je op straat proberen aan te spreken gewoon niet aankijken. Dan lijkt het bij mij ook alsof ik altijd chagrijnig kijk, dat zal ook wel helpen, is meestal irritant maar in dit soort situaties heel erg handig
Prachtigquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:37 schreef 8D het volgende:
Laatste keer toen zo'n meid in de stad mij spam wou aansmeren ging ik vragen naar haar naam, telefoonnummer en bank rekening. Ook wou ik een machtiging van 10 euro omdat ze mijn kostbare tijd heeft verspilt. Nog nooit een spammens zovaak nee horen zeggen
Zijn meestal Koerden!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken zelfs rode Turken![]()
Onbegrijpelijk maar woar.
Ik vind het best meevallen, ik zie er ongeveer 1 per maand, terwijl ik bijna dagelijks met het OV op en neer ga. Alleen vaak wel buiten de spits, dat helpt al een hoop.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zijn meestal Koerden!
En als je met het OV reist zul je dus ook 4x per dag van die aansmeerders af moeten poeieren. Ir-ri-tant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |