Mwah.. Ik was een fanatieke PB kijker maar eind 2e seizoen ben ik maar gestopt want het werd te bizar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Eens, maar wel zo 'verslavend' dat je wil weten hoe het met ze afloopt!!
Eerste seizoen was echt super![]()
Iedereen knalt er als strontvliegen opquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:11 schreef Freshthinking het volgende:
Ik spot nieuw vrouwelijk schoon in deze reeks
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil je wel leren hoe je moet pokeren, NP![]()
![]()
Hm. Effe opschieten met de training dan vanavondquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
voor dat ik het vergeet, voor de liefhebbers onder ons:
vanavond is de UEFA Cup finale![]()
Die meid zal wel denken: watskeburt hier me nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iedereen knalt er als strontvliegen op
Gelukkig zijn ze nu bij het einde van seizoen 2. Je hebt dus alles gekeken??quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:14 schreef Teije het volgende:
[..]
Mwah.. Ik was een fanatieke PB kijker maar eind 2e seizoen ben ik maar gestopt want het werd te bizar.
Kijk nog wel 24dat is nog erger uitgemolken dan PB
![]()
Ohja; Heroes![]()
Uiteindelijk kan er maar één de winnaar zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iedereen knalt er als strontvliegen op
Heroes moet je doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nu bij het einde van seizoen 2. Je hebt dus alles gekeken??
In augustus ga je niet beginnen met het nieuwe seizoen?
Nooit 24 gekeken, nooit Heroes gezien.
Klopt, Uefacup heeft ook weinig aangezien. Wel jammerquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
voor dat ik het vergeet, voor de liefhebbers onder ons:
vanavond is de UEFA Cup finale![]()
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6273326
Heb het gekeken toen het in Amerika bezig was (gedownload dus) t/m het mid/einde van seizoen 2 (geloof ik).quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nu bij het einde van seizoen 2. Je hebt dus alles gekeken??
In augustus ga je niet beginnen met het nieuwe seizoen?
Nooit 24 gekeken, nooit Heroes gezien.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jij wint hooguit 2 tientjes van je kameraden op een zaterdagavond, nadat je ze eerst wat alcohol heb toegediend.
![]()
Die's alweer wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die meid zal wel denken: watskeburt hier me nu![]()
Heroes stomquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo afgeven op PB, bij een serie hoef je toch niet iets realistisch te verwachten? Ok, dat het langdradig is kan ik wel bij inkomen, maar vooralsnog, zeer prettig om naar te kijken. Of is het echt zo dat wij, als vrouwen, ons blind staren op de mannen? Heheheheh
Heroes vind ik pas stom (daar schaam ik me voor want ik lijk de enige te zijn haha)
Soapsquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Series![]()
Volg gewoon GTST, dat is die shit![]()
Feestje gehad?quote:
Haha, die duitsers kunnen ook zuipen als mallen (ook op conferenties kan ik je vertellenquote:
aan het wachten tot ik zin krijg...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:22 schreef jslavenburg het volgende:
Maja, wat zijn jullie aan het doen naast Fuk!ken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |