Ik zit me daar ook over te verbazen, vooral over dat stukje dat dat zoontje haar aanvalt en zij op bed gaat liggen janken. Terwijl ik er naar keek, maakte ik een slaande beweging en betrapte me toen pas op de gedachte dat ik dat kind een enorme klap in z'n gezicht zou hebben gegeven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:42 schreef Guilin het volgende:
Hoe ze ook met dat zoontje omgingen.
'Man' zegt dat dat mag!
Ow, nou weet ik echt niet meer wat ik moet doen?!?
Ook niet even je kind normaal corrigeren of zo.
Ja, waarom ze die tuin ook afbakent?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Xebrozius het volgende:
Heb je een geest in je huis, ga je in de tuin lopen bidden
Je zult er maar mee getrouwd zijn en je vrouw wauwelend in de woonkamer zien staan met een witte veer en een bakkie met rook. 1 Woord: gesticht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:49 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ja, waarom ze die tuin ook afbakent?Zodat die geest niet meer weg kan of zo.
Ja, het is superhuisvrouw...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:52 schreef Guilin het volgende:
Was dit het? Hij is opeens weg?
Sternstunden der volksmusik, niets zal ooit meer zo geniaal zijn als die tracks.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:55 schreef Futurama het volgende:
Propaganda.
Net zoals die I WORRRSHIPPPP DE NUMMER 1 JESUS HITS UIT AMERIKA reclames op NG
Echt hardnekkig.
Weet je dat ik die CD's heb? In de reclame klinken ze leuker. Ze zouden er eigenlijk een soort medley van moeten uitbrengen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sternstunden der volksmusik, niets zal ooit meer zo geniaal zijn als die tracks.
Bang boom bang!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Blivox het volgende:
Leuk ook altijd hoe ze een breekpunt bereiken en dan gaan schreeuwen: GEEST! IK WIL DAT JE WEGGAAT! DIT IS MIJN HUIS! GA WEG UIT MIJN HUIS! IK BEVEEL JE UIT MIJN HUIS WEG TE GAAN! VERDEURIE! VAL IEMAND ANDERS TOCH LASTIG!
En voilį, opgelost!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef Blivox het volgende:
[..]
Weet je dat ik die CD's heb? In de reclame klinken ze leuker.
Als je het mij vraagt moet je er een gefreakte beat onderzetten. Electro-Volks-Pop.quote:Ze zouden er eigenlijk een soort medley van moeten uitbrengen.
Soms moeten ze ook water over de muren gooien. Denk je dat het behang dat leuk vind ofzo? Of het verf? Echt niet! Het is een complot van de zionistische vereniging van muurbedekkingbedrijfeigenaren zeg ik je!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ook mooi trouwens, de momenten dat een priester het doet. Gaat ie uit de bijbel voorlezen en paar minuten later is de geest weg. Let wel, zulke mensen hebben al meer dan een jaar last van een klopgeest. Dan komt er zo'n malloot in een priestergewaad, leest wat fictie op en POEF weg geest!
Alsof de bewoners dat zelf niet hadden kunnen doen...
Wat let je? Hier staat een tutorial! http://www.paintingbynumbers.com/bootcamp/quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:00 schreef Xebrozius het volgende:
Als je het mij vraagt moet je er een gefreakte beat onderzetten. Electro-Volks-Pop.
En hoppa, in de bookmarks.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Wat let je? Hier staat een tutorial! http://www.paintingbynumbers.com/bootcamp/
Vet handig programma dat tracktionquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |