abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49428657
Maar dit zijn toch eigenlijk geen Discovery Channel programma's, het is echt meer iets voor SBS6 of zo.

Ik verwachtte altijd nog wel een beetje niveau van DC, maar nee hoor, "Watch terrifyingly true stories of the paranormal unfold in Discovery Channel's new hit show." Net als "I shouldn't be alive" echt te slecht.
  woensdag 16 mei 2007 @ 02:13:40 #27
93522 Blivox
Run along
pi_49428697
I shouldn't be alive is dan ook gekocht door NET5.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_49431679
Wanneer wordt Mythbusters uitgezonden op TalpaTien?
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49440088
Ik vind het altijd wel grappig hoe naief men kan zijn. De manier waarop sommige van die mediums beweren contactte leggen met geesten is zo doorzichtend... vent met een gevalletje aan draad en dan zon alfabet op papier of zelfs 'linksdraaiend is ja' 'rechtsdraaiend nee' enzo... gozer houdt het ding notabene vast...gewoon wat ronddraaien -_-
pi_53050963
Mjah, alles voor de kijkcijfers NGC laat teminste dingen zien zonder 10x aan te dikken.
pi_53051372
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
Wat een enorm kutprogramma, vond het eerst wel grappig om die sprookjes te zien. Maar na nu een stuk of 4 gezien te hebben begin ik me flink te ergeren.
Elke aflevering gaat volgens exact dezelfde formule.

Gezin kom in nieuw huis
Kind ziet als eerste dingen
Geest gaat gek doen
Mensen worden bang
Bewoners schakelen priester ( of in deze aflvering een Sjamaan) in
Exorcisme volgt
Halleluja moment, praise the lord
Alles is weer helemaal in orde
Nog meer gewauwel over God

In plaats van ook maar even een een team van sceptici uit te nodigen nee hoor, een obscuur groepje occultisten uitnodigen in je huis die aankomen met de meest bizarre ideeen. Nogmaal, wat een kutprogramma.

Ghost Hunters. Dat is wel interresant. Dat is dus een team dat probeert aan te tonen dat er niets zit. Ze vinden vaak ook niets, maar soms hebben ze wel vage shit op video ofzo

Je hebt ook nog Most Haunted, maar dat word gewoon gefaked vaak om het spannend te houden. Om die reden vind ik ze dus kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')