Huub ligt net zo dubbel als de meeste streamers....quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat gehinnik van Huub zó walgelijk en irritant op de achtergrondMaar vind t'wel goed dat ie nog nr 1 staat hoor
Maar Jaap moet echt opsodemieteren. Ik wil dat Huub weer zgn 'terroriseert', die doet dat veel intelligenter. Dit is niet om aan te zien
![]()
inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeg me al af wat ze opeens achter moest doen, dat dus![]()
Zou heel goed kunnen idd en om tv te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij moet dit oplossen zodat Natasia uit de wind blijft.
En ze deed het zo goed... heel kalm, liet Jaap gewoon rustig gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt niet op, net even naar achter geweest voor "een zendercheck".![]()
Ze gooit zich er in ieder geval volledig in, en dat kun je van de meesten niet zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt niet op, net even naar achter geweest voor "een zendercheck".![]()
Ik zit net te denken die zit alleen maar te lachen ,maar goed straks doet ze dr benen weer voor haar open, Zei ze vanavond niet Amanda hou respect voor jezelf.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Lieke krijgt ook heel veel steun van d'r vriendje.
Huub terroriseert alleen Wifebeater en Natasja, maar dat mag ie niet meer van achter. Dus de mensen die deze zogenaamde terror op kleuter-niveau leuk vinden hebben alleen Jaap nog maar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat gehinnik van Huub zó walgelijk en irritant op de achtergrondMaar vind t'wel goed dat ie nog nr 1 staat hoor
Maar Jaap moet echt opsodemieteren. Ik wil dat Huub weer zgn 'terroriseert', die doet dat veel intelligenter. Dit is niet om aan te zien
![]()
De teef.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Nasty begint ineens weer over Erics moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |