www.hansanders.nlquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Alles en iedereen behalve Japio dus
Zij moet dit oplossen zodat Natasia uit de wind blijft.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeg me al af wat ze opeens achter moest doen, dat dus![]()
Valt niet op, net even naar achter geweest voor "een zendercheck".quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
Lieke is 100% geinstrueerd, ze reageerde eerst ijzig kalm op Jaap, nu is ze helemaal over de rooie.
Huub ligt net zo dubbel als de meeste streamers....quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat gehinnik van Huub zó walgelijk en irritant op de achtergrondMaar vind t'wel goed dat ie nog nr 1 staat hoor
Maar Jaap moet echt opsodemieteren. Ik wil dat Huub weer zgn 'terroriseert', die doet dat veel intelligenter. Dit is niet om aan te zien
![]()
inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeg me al af wat ze opeens achter moest doen, dat dus![]()
Zou heel goed kunnen idd en om tv te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij moet dit oplossen zodat Natasia uit de wind blijft.
En ze deed het zo goed... heel kalm, liet Jaap gewoon rustig gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt niet op, net even naar achter geweest voor "een zendercheck".![]()
Ze gooit zich er in ieder geval volledig in, en dat kun je van de meesten niet zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt niet op, net even naar achter geweest voor "een zendercheck".![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |