Vind ik ook, het is hoog tijd dat Jaap Brian aanpakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef schatje het volgende:
Brian vindt het niet leuk dat Jaap het op de verkeerde mensen heeft gemunt.
Vergeet onze trommelvliezen niet. Onbetaalbaar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat te denken van zijn kapotte glazen,kapotgeslagen meubels en de vernielde avondjurk van Nena en last but not least, de maagdenvlies van Amanda![]()
Welnee, hij is alweer 5 kilo aangekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Japio blijft moddervet, traint ie wel een beetje en staat hij op dieet![]()
Lieke wil dat Jaap zijn keukendienst vervult en gooit wat van zijn eigen rommel op zijn bed. Dit is Jaaps REVENGE.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
Dus Lieke maakte Jaap zijn bed goor en toen kieperde Jaap de vuilnisbak leeg op haar bed?? Sorry maar ik zat op een andere stream te kijken en miste dit..
Ja. Sorry...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef blomst het volgende:
Vinden jullie dit echt grappig van Jaap?
Lieke had, geloof ik, alleen de wok die hij niet afgewassen had op z'n bed gelegd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
Dus Lieke maakte Jaap zijn bed goor en toen kieperde Jaap de vuilnisbak leeg op haar bed?? Sorry maar ik zat op een andere stream te kijken en miste dit..
duidelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef farceman het volgende:
Moeten er nieuwe stappen voor Lieke doorgeseind worden?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef blomst het volgende:
Vinden jullie dit echt grappig van Jaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |