Geen flauw idee, maar ik weet dan ook niet hoe de manga eindigt... al heb ik helaas al wel een paar ideeen door manga fragmenten op google ><;quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:17 schreef rakotto het volgende:
Okay, eindigd de anime toch anders dan de manga? Dat zou zo uber cool zijn!
(enkele weken geleden heb ik de laatste hoofdstukken van de manga ook bekeken, dus heb het wel vet gespoiled voor mezelf, maar dessalniettemin gaat 37 zeker een mooie, schreeuwerige episode worden.)quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:17 schreef rakotto het volgende:
Okay, eindigd de anime toch anders dan de manga? Dat zou zo uber cool zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel 1 van de sleutelwoorden van death note![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:01 schreef Bura het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mikami: "Kaammii !! "
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:01 schreef Bura het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door woutabest op 21-06-2007 11:24:21 ]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
(enkele weken geleden heb ik de laatste hoofdstukken van de manga ook bekeken, dus heb het wel vet gespoiled voor mezelf, maar dessalniettemin gaat 37 zeker een mooie, schreeuwerige episode worden.)
Gezien hetgeen ze met 36 hebben gedaan , vermoed ik dat ze trouw blijven aan de lijn van de manga, ze hebben zo'n beetje iedere zin, iedere scene overgenomen. Zeker omdat er nog een kleine 20 minuten over is om het laatste deel, 37, helemaal uit te werken. Ik weet niet of ik het wel cool zou vinden als ze de plot totaal anders laten verlopen, het is wel interessant hoe het dan zou zijn gaan, maar de 'originele' vind ik vele malen beter enMua Ik weet het zo niet... Misschien ligt het aan mij hoor en lijdt ik aan geheugenverlies. Maar anyway we zien het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel 1 van de sleutelwoorden van death note
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Dat zou echt een grap zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:17 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat Death Note tot episode 40 gaat? Stond in de preview onderin!
Johquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn. Een animeserie heeft meestal 13 of 37 afleveringen
Had niet eens gezien dat jij het wasquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
Had niet eens gezien dat jij het wasDacht dat ik tegen een of andere n00b aan het lullen was
OVA's zou kunnen, zou alleen niet weten waar die over zouden moeten gaan...
Mooi! Ik vond de subs al zo goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:10 schreef torn_Machina het volgende:
Ben ik er net toch even achter gekomen dat C&D subs gewoon Kuro-Hana is met weer van die flauwe staff namen.![]()
Zolang duurt een seizoen. (12 á 13)quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:14 schreef Operc het volgende:
ik wil gewoon dat t met 37 klaar is, wil weten hoe t afloopt :p
en iemand die me kan vertellen waarom series meestal 13 of 37 afleveringen hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |