quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
Had niet eens gezien dat jij het wasDacht dat ik tegen een of andere n00b aan het lullen was
OVA's zou kunnen, zou alleen niet weten waar die over zouden moeten gaan...
Mooi! Ik vond de subs al zo goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:10 schreef torn_Machina het volgende:
Ben ik er net toch even achter gekomen dat C&D subs gewoon Kuro-Hana is met weer van die flauwe staff namen.![]()
Zolang duurt een seizoen. (12 á 13)quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:14 schreef Operc het volgende:
ik wil gewoon dat t met 37 klaar is, wil weten hoe t afloopt :p
en iemand die me kan vertellen waarom series meestal 13 of 37 afleveringen hebben?
Ah. Thanks.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef koffiegast het volgende:
weet je wat daar staat met die 40 ?
40 'discard',
eerste zin is mobiele telefoon サイトキーワード = site keyword (vermoed ik)
eronder:
menu -> tv -> naamzenderwaarsch -> deathnote
ik denk dus dat het zeg maar voor de mobiele telefoon site is als keyword:40 discard
in japan schijnt vaak met mobiele telefoon ook sites worden bezocht (zo'n speciaal afbeelding op sites zelf zodat telefoons de informatie gelijk op kunnen nemen enzo)
series zijn normaal 12 of 24, omdat 12 zeg maar 1 tv seizoen is (althans zo heb ik me laten inlezen)
Elke keer dat lachen proberen in te houden met die waanzinnige blik. Creepy!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Die grijns van Light op zijn gezicht. Gruwelijk mooi.![]()
Straks heeft Near Mikami omgekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef wdn het volgende:
Die lach verpest het voor hem indien Near nog iets heeft gedaan.
Hij had zich in moeten houden.
Of L leeft nog, of de volgende letter van het alfabet komt in beeld, na K, L, M en N. Ooeeeehhhh.... spooky! Of Light wordt een death-god... of .. of...quote:
Als Near toch gelijk heeft is Light de pineut, omdat hij op de laatste seconde zei "Near, ik heb gewonnen (of iets dergelijks).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef wdn het volgende:
Die lach verpest het voor hem indien Near nog iets heeft gedaan.
Hij had zich in moeten houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: spoiler ep 36Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is zeer tof
Camera over de pen heen alsof er veel energie vrij komt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef Bura het volgende:
[..]
Als Near toch gelijk heeft is Light de pineut, omdat hij op de laatste seconde zei "Near, ik heb gewonnen (of iets dergelijks).
37Near, it's totally your loss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |