Oh Ik wel als het album goed in elkaar zit en samen een geheel vormt kan dat heel mooi zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef pfaf het volgende:
Veel charme zit er mijns inziens niet aan een cd, maar ik ben altijd cd's blijven kopen. Mp3's zijn leuk om muziek te verkennen, maar voor de heb blijf ik cd's kopen.
Je doelt op artwork/boekjes etc?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oh Ik wel als het album goed in elkaar zit en samen een geheel vormt kan dat heel mooi zijn.![]()
Vinyl vind ik kut. Duur, heel gevoelig voor temperatuur en beschadigingen, lage tonen alleen in mono en het neemt veel plek in.quote:
ja alleen bij mp3 ben ik dan de hele tijd bezig met controleren van of ik t aantal sterren nog goed vind, of er wel plaatje bijzit, of de titel klopt, waardoor luisteren altijd een karweitje is., met de cd klopt alles al dat is lekker relaxen!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:40 schreef Z het volgende:
Je kan toch ook een hele plaat achter elkaar als mp3 draaien?
Ik luister bijna latijd hele platen, op CD of MP3.
Ja dat ook maar ook de nummers als je nummers van dezelfde artiest maar van een ander album kunnen ze compleet verschillen en dan heb je dat gevoel niet.quote:
Je kan toch ook albums downloaden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:01 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ja dat ook maar ook de nummers als je nummers van dezelfde artiest maar van een ander album kunnen ze compleet verschillen en dan heb je dat gevoel niet.![]()
* n0r meldt zichquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja alleen bij mp3 ben ik dan de hele tijd bezig met controleren van of ik t aantal sterren nog goed vind, of er wel plaatje bijzit, of de titel klopt, waardoor luisteren altijd een karweitje is., met de cd klopt alles al dat is lekker relaxen!!!
Eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef Weakling het volgende:
Oftewel: voor mij is muziek een totaalproduct waar ook het stukje uiterlijke presentatie van de "hardware" (doosje/cd) bij hoort. Uiteraard gaat het uiteindelijk om de muziek, maar dat beetje extra vind ik er wel bij horen ... ach ja ...
slet... hoer... nepperd.. gast... wat dan ook...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:48 schreef Viswijfje het volgende:
ik had vroeger ook dat als ik de gebrande cd luisterde dat dat toch minder klonk dan een echte.. niet kwa geluid maar voelde gewoon minder speciaal dan gekochte cd
i second thatquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:46 schreef oddman het volgende:
CDs ftw.
Ik vind eigenlijk de muziek die ik op mp3 heb 'tweederangs'. Als ik het écht leuk vind, koop ik de cd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |