quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zie je wel, dus toch in de tent. Jaap vond het al naar poep stinken die tent![]()
Dit is info wat Natasia gewoon niet aan gaat. In dit geval maakt het misschien niet echt veel uit, maar toch vind ik dat ze een grens moeten stellen. Geen info over anderen in de brieven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, om mij had dat ook niet weggehaald hoeven worden, wat maakt het nou helemala uit?
Natasia heeft gewoon geprobeerd Eric en Amanda te laten hangen voor informatie die zij nooit van achter had mogen krijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga helemaal niet meer proberen te volgen wie er nou gelijk heeft, ik ga gewoon genieten van het gespartel.![]()
Volgens mij heeft er zelfs niemand gelijk. Ze mogen nu wel kappen trouwens. Kom op met die poll.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga helemaal niet meer proberen te volgen wie er nou gelijk heeft, ik ga gewoon genieten van het gespartel.![]()
zij heeft het inderdaad niet van wilgo en van achterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
Brian: Zij heeft het ergens van waar wij het niet over kunnen hebben.
Toen Natasia er vanmiddag over begon op de slaapkamer terwijl Brian een broek aantrok, maakte ze met haar duim een gebaar naar achter.
Me tooquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Waarschijnlijk omdat Amanda het tegen Eric heeft gezegd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe de fuck weet de redactie dan dat ze het anaal gedaan hebben? Ze deden het net buiten beeld van de tentcamera...
Popo Liebhaber, was?quote:
Ach, er komt zoveel info binnen, dit vind ik nog wel een van de minste dingen. Heeft tenminste niks met tactiek te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is info wat Natasia gewoon niet aan gaat. In dit geval maakt het misschien niet echt veel uit, maar toch vind ik dat ze een grens moeten stellen. Geen info over anderen in de brieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |