je durft HBO en technisch in 1 zin te noemenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heul niet, da's geen technische opleiding.
Weststratequote:Op woensdag 16 mei 2007 09:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En die oud-docent, zwaar homo. Peter nogwat, jaar of 30. Nog wel 's mee wezen stappen; wát een briljante kerel![]()
Terry is ook wel OK ja. Heb alleen niet zo heel veel met m te maken gehad. Behalve een klein gebrek aan zelfvertrouwen een prima docent idd!quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, daar moest gisteren uitgebreidt afscheid van worden genomen. Toneelspel...
[..]
Doornbos
[..]
We hebben altijd Long nog! En we kregen 1,5 jaar geleden een incompetente 747 co-piloot erbij, man, wat een geniale gast is dat
. Gewoon vanwege zijn stupiditeit. En ow ja, een latente homo. Wat een team
. Alleen Hidde, Konnen, Terry en Nuhn zijn fatsoenlijke leraren
Ga jij lekker leren uit een boekje leren hoe een draaibank werkt johquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je durft HBO en technisch in 1 zin te noemen
haha Blauw en Doornbos.. wat n kneuzen jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens moet je niet zeiken. Je hebt iig geen last meer van Blauw.. Das al een hele vooruitgang. Nu Doornbos er nog uit. En hoe heet die andere gast? Putter dacht ik.
Wtf eigenlijk iedereen eruit, behalve Nuhn, Konnen, Jochem en hoe heet die andere (redelijk nieuwe) gast ook al weer? Oh ja Hidde Duivenvoorde (ongeveer).
Misschien dat het dan weer een beetje een fatsoenlijke studie wordt.
Daar komt het helemaal op neer inderdaad. Echt een triest gedoequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef mcDavid het volgende:
Maar On Topic: dat hele composietenlab is mooi hoor, maar de enige reden dat dat gemaakt is is dat ze er mee kunnen patsen en zieltjes winnen. En ondertussen wordt de apparatuur voor veel geld aan bedrijven verhuurd en mag je als student blij zijn als je er een keer een simpel practicum-opdrachtje mag doen!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga jij lekker leren uit een boekje leren hoe een draaibank werkt joh
Defineer redelijk normaalquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Sirtalis het volgende:
Ik dacht dat je op een HBO geacht werd redelijk normaal Nederlands te kunnen schrijven?
TH Rijswijk gaat naar de TUD campus toe, plannen zijn al lkaar. Check hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat heel INHOLLAND naar het TU terrein toe, ze zijn al aan het bouwen of slopen volgens mij. Ik heb horen roepen Rotterdamseweg, maar ik ken de situatie daar niet.
Neenee, TH Rijswijk is inmiddels ook al Haagse Hogeschool.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
TH Rijswijk gaat naar de TUD campus toe, plannen zijn al lkaar. Check hier
Ja, maar ik had het zegmaar over die afdeling van de hhs. Goed, jij je zin: De Haagse Hogeschool TH Rijswijk/Academie voor Engineering gaat verhuizen naar de TU campus. Neemt niet weg dát ze gaan verhuizen. Dit is trouwens de eerste keer dat ik hoor dat InHolland ook naar de TUD campus gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neenee, TH Rijswijk is inmiddels ook al Haagse Hogeschool.
En InHolland Delft gaat ook naar de TU Campus ergens. Werd eens tijd, enorm gebrek aan faciliteiten.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het zegmaar over die afdeling van de hhs. Goed, jij je zin: De Haagse Hogeschool TH Rijswijk/Academie voor Engineering gaat verhuizen naar de TU campus.
Die plannen zijn er ook al een tijdje, 2008/2009 moet het helemaal zijn verhuist volgens mij.quote:Neemt niet weg dát ze gaan verhuizen. Dit is trouwens de eerste keer dat ik hoor dat InHolland ook naar de TUD campus gaat.
Check die link. Technische Materiaalkunde is al gesloopt, dus binnenkort grondwerk/fundatie. Dan bouwenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Die plannen zijn er ook al een tijdje, 2008/2009 moet het helemaal zijn verhuist volgens mij.
Scheepsbouwkundequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:24 schreef Jimmeh het volgende:
Wat komen al die HBO scholen toch doen op de campus.
Zitten er veel vrouwen op die opleidingen? Dan is er misschien nog 1 positief punt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |