misschien omdat hij wel een leven heeft naast fok en hij niet 24/7 achter zijn computer zit om op een reactie te wachten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:34 schreef Straatneger het volgende:
waarom opent dribbel na een week weer zo'n topic uit het niets en reageert uiteindelijk niet meer?
Hij ligt te krikken met een lekker wijf, terwijl jij hier loopt te f5'en. 'Sad', zou wijlen Maikuuul inderdaad zeggen, hierop.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:34 schreef Straatneger het volgende:
waarom opent dribbel na een week weer zo'n topic uit het niets en reageert uiteindelijk niet meer?
Denk je nou serieus dat ook maar een haartje op z'n huid zich hierover druk maakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:34 schreef Straatneger het volgende:
Het was geen retorische vraag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:35 schreef Straatneger het volgende:
waarmee denke gij?
fraubitch lekker vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij ligt te krikken met een lekker wijf, terwijl jij hier loopt te f5'en. 'Sad', zou wijlen Maikuuul inderdaad zeggen, hierop.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ook maar een haartje op z'n huid zich hierover druk maakt?1
dribbel is de vader van mijn puppies.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
Drabbel, ga eens weg, het gaat om Dribbel
Ah, je gaat vanaf nu verder met je eigenlijke account, Viswijfje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef Straatneger het volgende:
maar goed ik ben deze gimmick zat, geen zin meer in lijpe turken of straatnegers
Ja?quote:
Het klopt hoor...quote:
Je trekt je terug zonder maar ook een keer Dribbel_ in zn smoel geslagen te hebben, z'n knieschijven uitelkaar geschoten te hebben en FrauBitch verkracht te hebben...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef Straatneger het volgende:
maar goed ik ben deze gimmick zat, geen zin meer in lijpe turken of straatnegers
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh ja, hij zou natuurlijk ook met Fraubitch bezig kunnen zijn.
Ik heb dus geen zin meer om energie in nutteloze zaken te steken en dus te reageren in ONZ uberhauptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:38 schreef zarGon het volgende:
Je trekt je terug zonder maar ook een keer Dribbel_ in zn smoel geslagen te hebben, z'n knieschijven uitelkaar geschoten te hebben en FrauBitch verkracht te hebben...
Held.
ohjeequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef Drabbel_ het volgende:
[..]
dribbel is de vader van mijn puppies.
niet gaan zeiken nu he, anders kom ik je in elkaar poppen met mijn matties![]()
nog steeds niet zinderlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
ohjeeNu heb ik een gele plek op de grond
Mijn plas! Wadoedegij!
En nu ga je te verquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet als je mij intimideert, jij vlegel!
En zo ben je de zoveelste FOK!ker die Dribbel_ online heeft kunnen vernederen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik heb dus geen zin meer om energie in nutteloze zaken te steken en dus te reageren in ONZ uberhaupt
Die ene dweil waarmee je jezelf de hele nacht hebt lopen penetreren? Die dweil die jij altijd bitchfrau noemt? Gatverdakkes die zit nog onder te stront, ransaap!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef Drabbel_ het volgende:
[..]
En nu ga je te vermij een vlegel noemen
Ga als de bliksem die pisvlek opruimenje weet waar de dweil staat
![]()
![]()
nog steeds?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene dweil waarmee je jezelf de hele nacht hebt lopen penetreren? Die dweil die jij altijd bitchfrau noemt? Gatverdakkes die zit nog onder te stront, ransaap!
Ik heb er nog een foto van, hij staat ergens op google.. Hoe werkt dat hier? Plaatjes posten? Kan jij dat voor me doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:54 schreef Drabbel_ het volgende:
[..]
nog steeds?
ze is toch net onder de douche geweest?![]()
nou ja je pakt zo de url van het plaatje en post het tussen [img][/img] heel simpelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er nog een foto van, hij staat ergens op google.. Hoe werkt dat hier? Plaatjes posten? Kan jij dat voor me doen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er nog een foto van, hij staat ergens op google.. Hoe werkt dat hier? Plaatjes posten? Kan jij dat voor me doen?
omg roflmaopimp noob!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:00 schreef Drabbel_ het volgende:
[..]!!!!
JE PROBEERT ME ERIN TE LUIZEN HE?!?!?! RANSAAP![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |