Maar zeg je dat ook bij de KFC als je te lang op je bestelling moet wachten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ja he ik ben Antilliaan, ik ken die exacte Nederlandse uitspraken niet
rustig aan nu hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar zeg je dat ook bij de KFC als je te lang op je bestelling moet wachten?
Ik aan iets anders, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef Chowi het volgende:
Waarom denk ik bij de zin "ik pop je" aan een blikje cola opentrekken?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
Mag die hele Dribbel_ bende dood alsjeblieft?
Straatneger, een serieuze tip van mij: ram Dribbel_ in elkaar en kom dan tof praten. Zo lijk je op een keyboard cowboy en daar zijn er nou op FOK! echt te veel van...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:13 schreef Straatneger het volgende:
dribbel krijgt een pak rammel als hij zo door blijft gaan
ben je stoer als je dribbel slaat op fok?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straatneger, een serieuze tip van mij: ram Dribbel_ in elkaar en kom dan tof praten. Zo lijk je op een keyboard cowboy en daar zijn er nou op FOK! echt te veel van...
Dank.
Nee, ik zeg niet dat je stoer bent als je Dribbel_ slaat, ik zeg alleen dat je nu een te grote bek hebt gehad zonder daden. Dribbel_ rent niet weg van je, dat heb je nu wel gemerkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ben je stoer als je dribbel slaat op fok?
is hij de man hier?
nee je bent een watje als je steeds dreigt en niet daad bij woord voegtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ben je stoer als je dribbel slaat op fok?
is hij de man hier?
En trouwens, iemand slaan IRL wegens FOK!.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat je stoer bent als je Dribbel_ slaat, ik zeg alleen dat je nu een te grote bek hebt gehad zonder daden. Dribbel_ rent niet weg van je, dat heb je nu wel gemerkt.
Hij is de man hier niet, maar jij geeft blijkbaar aandacht aan hem...
Ram hem in elkaar of schiet jezelf neer met je UPS.
amenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat je stoer bent als je Dribbel_ slaat, ik zeg alleen dat je nu een te grote bek hebt gehad zonder daden. Dribbel_ rent niet weg van je, dat heb je nu wel gemerkt.
Hij is de man hier niet, maar jij geeft blijkbaar aandacht aan hem...
Ram hem in elkaar of schiet jezelf neer met je UPS.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
En trouwens, iemand slaan IRL wegens FOK!.
Ach, jullie doen maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |