zeker weten dat pur echt overal aan blijft plakken ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef Gurb het volgende:
Dan denk ik dat de pur niet goed is, want normaal gesproken plakt pur overal op, ook op folies ed.
Je zou het nog even kunnen proberen door een soort van bekisting te maken (een lat vastmaken bovenop het piepschuim en tegen het dakbeschot aan) en dan de ruimte ertussen volschuimen.
Als het uitgehard is haal je de lat weg, en zou het vast moeten blijven zitten.
Is je tip niet indirect: Buiten bereik van kinderen houdenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:42 schreef truttebosje het volgende:
[..]
zeker weten dat pur echt overal aan blijft plakken ja.
mn lieve schattige zoontje heeft ooit eens met een vriendje een bus pur gevonden.
ze hebben toen ontdekt dat het blijft plakken aan schuren, lantaarnpalen, haar, brillen, bomen, planten, schuttingen, kleding, handen, auto`s....en toen had mama ze ontdekten hebben we de tests maar stopgezet.
de buurt was er blij mee.....op sommige plekken zit het nu na een aantal jaar nog steeds![]()
oh...maar een tip heb ik helaas niet.
Is het ooit weer goed gekomen met de buurt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:42 schreef truttebosje het volgende:
[..]
zeker weten dat pur echt overal aan blijft plakken ja.
mn lieve schattige zoontje heeft ooit eens met een vriendje een bus pur gevonden.
ze hebben toen ontdekt dat het blijft plakken aan schuren, lantaarnpalen, haar, brillen, bomen, planten, schuttingen, kleding, handen, auto`s....en toen had mama ze ontdekten hebben we de tests maar stopgezet.
de buurt was er blij mee.....op sommige plekken zit het nu na een aantal jaar nog steeds![]()
oh...maar een tip heb ik helaas niet.
nee ben van ellende maar verhuisd,quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Is het ooit weer goed gekomen met de buurt?![]()
Zo'n geintje heb ik ook eens gedaan met een vriendje toen ik een jaar of vijf was , we hadden een blik bruine verf gevonden, de hele buurt zat eronder inclusief wijzelf. Het vriendje mocht nooit meer komen spelen, want volgens mama waren de dure design kleren verpest![]()
ontoppic: Volgens mij heb ik het goede pur wel ik kan hier in de buurt maar één soort kopen iso.nogwat. 700.
Het plakt ook verschrikkelijk, alleen niet waar ik het wil hebben![]()
Bij de weg: vandaag achtergekomen. Volgende week donderdag groot feest, dan wordt het huis precies 100 jaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |