abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195618
Kom ik net ff op de offociele BB-site, staat er bij de samenvatting van de dag een regel: het is nu de dag na dierendag!

HUH?

Nu ga ik toch echt geloven dat er bruut gemanipuleerd wordt, terwijl ik mee eerst zat af te vragen wie er nu paranoide aan het worden was, Bianca of wij

"Pullin' the strings..."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 oktober 1999 @ 13:56:00 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_195619
Inderdaad, nadat Veronica ons dingen laat zien van de vorige dag (start-uitzending). Laten ze ons nu ook meegenieten van de volgende dag. Hallo V. we willen niet morgen of gisteren, we willen vandaag.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_195620
Hebben jullie niet te lang naar de streams gekeken, en zijn onderhand elk gevoel van tijd kwijtgeraakt??? Dit gebeurt bij wel meer mensen conform de BB-site

Pas op dat je niet naar buiten gaat om de kippen te voeren!!!!

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_195621
Waarom zitten zij altijd in korte broek en t-shirt als het hier regent dat het giet en wij de kachel moeten laten branden?
Hallo V zijn wij misshcine een beetje ig aan het worden??

TrustMe

TrustMe and everything will be right!

pi_195622
Het enige wat je de laatste tijd nog ziet zijn dingen die je al gezien heb....
--That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')