Speedski moet Junons Doongaliath he, geen Krawfi King.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:36 schreef DJKoster het volgende:
Level 60 soldier, maar ik had wel een lvl 98 cleric..
Toen ik voor het eerst 2nd jobquest deed was het onmogelijk om een KK te soloën, zo'n beest was in 10s dood door 15 man![]()
Voordeel: je gaat er niet dood aan..
Hehe, zit nu op werk met een gapend gat in de agenda tot de volgende patient.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben je nog bezig dan? want dan wil ik je wel even komen helpen hoor
Iets met Greys Anatomyquote:Op maandag 21 mei 2007 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik er ben zal ik zeker eventjes aan je zijde willen staan.. Open ik gewoon ander client waarmee ik jou af en toe buffen rang ik met mezelf
Maar tussen half 9 en wss 22.00 ben ik er niet
Meid, wat enigquote:Op maandag 21 mei 2007 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah![]()
En kim komt het hier kijken dus jah dan moeten we altijd ook even nakletsen
Misschien kan ik ook wel even komen helpen, mn raider rent daar nu rond dus kan je buffen en als je first hit hebt helpen met doden. Maar kweenie of ik vanavond ga spelen, mn ouders doen een beetje moeilijk ('logeer' er nu een tijdje voor stage en zit elke avond te ROSEn en dit weekend natuurlijk 4 dagen hard gespeeld).quote:
Tis pas na 3 maanden dus dat scheeltquote:Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het echt mooi dat jij daar nu ook mee te maken krijgt na mij al die jaren uitgelachen te hebben..
Terwijl de mijne niet eens meer zeuren..
Juhquote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef DaeDaluz het volgende:
Al na 3 maanden bedoel je?
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef Speedski het volgende:
Jaaa!! Hebbus !
Nadat ik hem 4x gesolo'd heb en in totaal een stuk of 10x op mn naam heb laten staan had ik hem. Nu naar B2
Ow..quote:Op maandag 21 mei 2007 09:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Speedski moet Junons Doongaliath he, geen Krawfi King.
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef DaFan het volgende:
Jezus gaat er zelf een GM beweren dat mn skillcalc keylogged kan zijn...like wtf.
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=10421quote:
Knippen - plakken ? Of moet ik reggen ?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=10421
Reggen want anders kan je t forum niet in. Aanrader hoor, best veel info te vinden, koop/verkoop deel etc.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:01 schreef Speedski het volgende:
[..]
Knippen - plakken ? Of moet ik reggen ?
Matigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef Yashaaaaa het volgende:party lvl 44
![]()
Sorry maar we gebruiken hem morgen toch niet dus jah.. zonde zonde..
Al heb je er wel 20 overgeslagen door je account te ruilenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:03 schreef IkWasHier het volgende:
Ik ben bijna bij het beroemde levelLevel 100 dus, nog 2 leveltjes
Voor een x aantal (5 dacht ik) kun je de Temple Quest doen bij een NPC in Eucar (1 van de 2? die beneden staat), je mag dan 'stones' gaan slopen, bij een x aantal krijg je een beloning.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:49 schreef Speedski het volgende:
Kheb al een tijdje een coin van eucar tribe in't bezit.
Wat kan ik daar eigenlijk mee doen ???
Die quest wil je best doen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef Speedski het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar ga doen, heb niet zoveel zin in een quest![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die quest wil je best doen hoorMaar als FS is het gewoon heel erg moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |