quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Morianti het volgende:
als ik ze niet snel dood krijg dan lukt het niemand
Over 5 lvls (150) heb ik dex maxquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef Morianti het volgende:
en trouwens is weet wel zeker dat ik ze eerder dood heb, aangezien jij geen 575 hit hebt en ze dus niet raakt als ze paars zijn
Als je base 300 hebt (dus zonder EQ)quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Weizz het volgende:
Wanneer is dex max???
Bovendien, over die Gathering Cape bug... Ik snap er geen reet van hoe ze dat uitgevonden hebben, maar dat is niet de reen waarom dat ding zo duur is... 200k, vooral door de black powders waarvan ze gemaakt worden... Dus die 200k is vooral door het inkopen de prijs.
SH heeft wel wat leuke extra items geintroduceerd... heel veel soorten capes enzo, is wel aardig.
Kheb al best wel veel Str en Con, dus duurde iets langer. Gelukkig wel aardige gear om de dex goed te makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef Weizz het volgende:
k, ik push naar de 240 nu volgens mij, op lvl 96
Ga ik weer ff lekker Kapowww rangen, is Malfunction al lvl up als je terug bentquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef Morianti het volgende:
zo ik ben naar een verjaardag, ik schat dat ik rond 8 uur thuis ben
maar als die powders ghoedkoop zijn dan is die cape ook goedkoopquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Weizz het volgende:
Wanneer is dex max???
Bovendien, over die Gathering Cape bug... Ik snap er geen reet van hoe ze dat uitgevonden hebben, maar dat is niet de reen waarom dat ding zo duur is... 200k, vooral door de black powders waarvan ze gemaakt worden... Dus die 200k is vooral door het inkopen de prijs.
SH heeft wel wat leuke extra items geintroduceerd... heel veel soorten capes enzo, is wel aardig.
Is te ver lopen vanaf Junonquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:09 schreef fs180 het volgende:
niet geel?
We zijn er al mee bezig, lvl 22 partyquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat jullie om 9 uur gingen rangen?
Gaan we ook doen, maar pas als onze EQ tabs weer vol zitten. Nog 20 te gaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je toch 1 voor 1 reloggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |