Gister met Dae, Mori en Gigante 3 uur geleveld (max), 20 g2, stapel blue hearts, en ik had voor 5 miljoen aan EQ (alleen maar NPC). Vorige keer 7/7 boots ook voor 30 gegaan. Dus als je ze niet krijgt kan je ze altijd nog gewoon kopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik vind het bestEn morgen ben je als het goed is vrij hoor!
En jah weer een nieuwe rh.. heb er 7 nu![]()
En is goed Dafan.. Maar owee als ze bij ons niet droppen
Ja, so?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar dat is pas over 12 lvls ofzo dat we daar kunnen.. of niet?
Jah, volgens mij heb ik 's middags 33% gedaan en 's avonds 67% @ P7.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je ziet dat we gister de hele dag over 1 lvl gedaan hebbendan gaat dat nog wel ff duren :p
Jep. En daar spawnen geen ghosts bij (of amper). Die zijn niet dood te krijgen namelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten die tijgers ook nog in FoW dan?
Heb al 7 lace ingekocht voor 40k
Een in de 40/50 dropt een keer watquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow die ghosts krijgen wij best dood.. Maar heb nog niks van die tigers gehad.. maar we gebruiken ze meer om party lvl te pumpen.. en dan gaan we daarna p7 of KH/PQ
Best dood, mwah.... Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss 125 Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss 185 Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss 157 Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Missquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow die ghosts krijgen wij best dood.. Maar heb nog niks van die tigers gehad.. maar we gebruiken ze meer om party lvl te pumpen.. en dan gaan we daarna p7 of KH/PQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |