quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:09 schreef dubidub het volgende:
Ik vind het altijd tof als ze Jamie gaan nadoen
Was een keer zo'n producer: ' I want everyone who isn't directly needed to stand behind those lexan shields '
Ging nog verbazingwekkend goed dat dingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:13 schreef KnorrV het volgende:
Of die aflevering met de salami rocket.. BOEM ging dat ding![]()
Rob Veenman, dat is een goede party DJ.quote:
Nopequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:16 schreef KnorrV het volgende:
Nu we het over DJ's hebben, wie kent DJ Bruud ?
Stond nog in de bazuin. Ik herkende die gozer niet echtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:16 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Rob Veenman, dat is een goede party DJ.
Nu moet ik DJ Bart natuurlijk wel een beetje promoten, want dat is een echte party DJ.
Voor diegene die bij het Valtofeest waren natuurlijk(huis DJ van Teejater)
Bakker Bartquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:19 schreef dubidub het volgende:
DJ Bart is dat Bart droog? Zoja? Hij draait superrelaxt
Ik heb er meer dan 8 jaar gekorfbalt, maar jammer genoeg door 2 schouder blessure (links & rechts ) kan ik niet meer spelen. Ik ben dit jaar geen lid meer, maar ik sta elke zaterdag achter de bar/keuken en praktisch gezien bij elk feest aanwezig bij elke valto aangelegenheidquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef wlsandman het volgende:
Zit jij ook bij valto dan?
Heb je een site van hem ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef dubidub het volgende:
Je ken beter Bart Droog hebben, 2x gehad, 2x supermuziek
Wel kut van die blessurequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 8 jaar gekorfbalt, maar jammer genoeg door 2 schouder blessure (links & rechts ) kan ik niet meer spelen. Ik ben dit jaar geen lid meer, maar ik sta elke zaterdag achter de bar/keuken en praktisch gezien bij elk feest aanwezig bij elke valto aangelegenheid![]()
Nee, allleen met de CPC(City Pier City) loop, maar dat komt omdat mn broer hoofd van de finish is :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wel kut van die blessureHeb je wel is geholpen met de sportmarathon?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |