Top, ik vroeg het me al af: hoe zou de mix klinkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Westlander het volgende:
Owja voor de mensen die De Kromme Jongens remixen willen horen...
Hiero te vinden
http://rapidshare.com/files/31466756/20070512190010.mp3.html
2de uur van het WOS Radio programma
Mijn tv doet het weer eens niet, kut digitale kabelverbinding. op drukke uren is het altijd raak.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef dubidub het volgende:
Hahah, wees welkom, Westlander.. ik zei natuurlijk dat ik tv ging kijken, maar ik kan ook tv kijken met laptop op schoot
Nou nou, het gaat wel erg hard hier.quote:
Ja, beetje zorgbarendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou nou, het gaat wel erg hard hier.
Nee ik ben al weer 22Dus ik hoop niet dat ik de oudste ben dan
Want beginnen de examens dan niet binnenkort, leren moet je!quote:
Geen stress tussen vier en zesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Want beginnen de examens dan niet binnenkort, leren moet je!
Al moet ik wel zeggen dat ik inderdaad ook nooit zo weinig geleerd heb als voor eindexamens...
Ik ben dat nu ook aan het kijken... jezus wat droogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef DrTenma het volgende:
Gelukkig heb ik de tv op mn computer
Gerard en Joling, laatste aflevering toch?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef KnorrV het volgende:
omglol: I reject your reality and substitute my own!
Jij kijkt ook lekker mythbusters![]()
quote:Heb jij het Jumpen al behoorlijk 'in de voeten'? Ben jij al enige tijd de beste jumper van de school? Dan hebben wij je nodig!
Voor het maken van een Video-clip zijn we op korte termijn op zoek naar de beste Jumpers van 't Westland. Afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen zal een selectie worden gemaakt. Lijkt het je leuk? Stuur dan een mailtje met je gegevens naar zwaardski@gmail.com. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!
gr. Jerry & Harold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |