Ben ik ook niet, maar op de stunt werden er een aantal geschoten en zaterdag op een feest was ik weer 5 keer ofzo de pineutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:15 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Oo, ik dacht dat fvp nooit zo van de foto´s was![]()
Ik heb mezelf niet kunnen ontdekken op de stuntfotosquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, maar op de stunt werden er een aantal geschoten en zaterdag op een feest was ik weer 5 keer ofzo de pineut![]()
Wees blij, ik sta er zo abominabel op. Zegt het genoeg dat ik me 90% van de foto's niet meer kan herinneren?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet kunnen ontdekken op de stuntfotos![]()
![]()
Tsja schijnt wel te lopen... momenteel wordt er een nieuwe kas gebouwd en hij gaat gewoon door met saint-paulia's... tevens twee weken terug ofzo nog 8000 phalaenopsis gepoot.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Violen en orchideeen, gaat dat goed samen ?
Nee, onderling grapje. Een keer aan een halfdronken vriend wijsgemaakt dat wij waren gekochtquote:
Enthoven, die kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
Echt? Beter als die monke van holland schermingStelletje turke
8000, 1 dag poten en je bent weer klaar :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Tsja schijnt wel te lopen... momenteel wordt er een nieuwe kas gebouwd en hij gaat gewoon door met saint-paulia's... tevens twee weken terug ofzo nog 8000 phalaenopsis gepoot.
Nah nee... alles met t handje... duurt wel ffiesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef DrTenma het volgende:
[..]
8000, 1 dag poten en je bent weer klaar :p
Oh, dat is wel kut ja :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Nah nee... alles met t handje... duurt wel ffies![]()
Jup... daar staat ook de saint-paulia stek opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut ja :p
Hebben jullie tafels voor de phalaenopsis?
Tuurlijk is ze niet wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ja, zonde, want volgens mij is het wel een chicka![]()
Spreek je Ibo nog wel eens?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Niet echt ... hij zit altijd op die andere tuin... je ken wel altijd met um lachen jaquote:
Pootmachines enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |