Ach, het is misschien wel vreemd, maar ik zou het gewoon accepteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef wlsandman het volgende:
[..]
O ja, ik heb nog nieuwe ontwikkelingen:
Mijn moeder had die dode vent dus gevonden.
Nu blijkt dat de familie van die dode man dus al eerder die nacht/ochtend heeft lopen zoeken naar die vent, omdat ze hem al misten ofzo... en nu heeft de familie van die dode man mijn moeder benaderd of ze hun mee wil helpen in het rouwproces. Waarom heeft mijn moeder hem wel gevonden enzo, en waarom hun niet.. beetje vreemd allemaal.
Eric heeft het stukje van KP holland op de burgm. crezeelaan (?) ook opgekochtquote:
Ja ik ken sion welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef DrTenma het volgende:
kent iemand Sion?
op de zijtwende, ik heb daar misschien nog wel spannend nieuws over
of KP Holland
Mijn moeder gaat ook wel meehelpen, ze blijven gewoon contact houden. Ben wel benieuwd hoe die gozer heette; zijn zoon had contact opgenomen met mijn moeder en hij klonk wel als een hagenees.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:57 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ach, het is misschien wel vreemd, maar ik zou het gewoon accepteren.
Misschien helpt het je moeder ook wel, want het is niet niks, een dode man vinden.
Misschien dat ze er in het begin nog een beetje nuchter over doet, maar stel je voor dat jij het was bijvoorbeeld, dat soort dingen kunnen bij ouders nogal snel te binnen schieten
Ik had namelijk dit weekend toen ik thuis was nog een gesprek erover.
Dat ze het altijd fijn vonden DAT ik thuis kwam, hoe laat het ook was, zodat ze wisten dat er niks gebeurd was.
Edit: klopt, zoiets hoorde ik ook van mijn pa jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Eric heeft het stukje van KP holland op de burgm. crezeelaan (?) ook opgekocht
De sloop van Zwinkels is een jaar uitgesteld
Sion heeft echt teveel plannen
( ik heb er een half jaar gewerkt, wel een heel relax bedrijf)
Ik een paar maanden in 2004 ofzo, vond er echt niets aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Eric heeft het stukje van KP holland op de burgm. crezeelaan (?) ook opgekocht
De sloop van Zwinkels is een jaar uitgesteld
Sion heeft echt teveel plannen
( ik heb er een half jaar gewerkt, wel een heel relax bedrijf)
serieus???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Sion heet HEEL KP holland opgekocht volgens mij![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat ook wel meehelpen, ze blijven gewoon contact houden. Ben wel benieuwd hoe die gozer heette; zijn zoon had contact opgenomen met mijn moeder en hij klonk wel als een hagenees.
Nee, dan had ik dat wel geweten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Sion heet HEEL KP holland opgekocht volgens mij![]()
Haha, helemaal stoffquote:
Ik scrollde heen en weer en las:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ik weet van niks![]()
Het enige spannende wat ik daar heb meegemaakt is jaren geleden.
Toen er een pedofiel actief was, die jongen had eerst Dick, die dove jongen van de kreekrug geloof ik, 'gepakt' maarja, die wist zich niet veel te herinneren enzo en door mij hadden ze 'm wel te pakken gekregen.
Thank god
vieze flikker
Ook op de zijtwende?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik een paar maanden in 2004 ofzo, vond er echt niets aan
Dat zou helemaal een stunt zijnquote:
Uh...ik en 5 maten... We hadden ff 15 makrelen bij de AH gehaald. Mn verkleedkistkleren stonken nog naar vis, ze hebben ze wel ingenomen net*O*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef KnorrV het volgende:
[..]
Haha, helemaal stoff![]()
Ik bedoel maar welke TYFUSDEBIEL gaat met vissen gooien![]()
En je kon aardig wat lijntjes snuiven met wat er op de 1ste verdieping lag![]()
Als je kijkt waar KP 6 jaar geleden was dan kan ik ze het niet kwalijk nemen dat ze de lokatie verkocht hebben. Sion heeft vast wel een goede prijs betaaldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een stunt zijn![]()
Want KP holland zit daar nog helemaal niet zo lang, jaartje of 6 ofzo![]()
jep, dezelfde die jij vorige week om half 11 tegenkwam op dinsdagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef dubidub het volgende:
KnorrV, dat was FrituurVetPet een mede Westlandse FOK!ker
Jep, maar wanneer heb jij er gewerkt dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ook op de zijtwende?
Ik heb het best naar me zin gehad daar
Ik zat btw in de mediatheek toen de stunt begon..nederlands literatuur.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Uh...ik en 5 maten... We hadden ff 15 makrelen bij de AH gehaald. Mn verkleedkistkleren stonken nog naar vis, ze hebben we wel ingenomen![]()
En mn witte linnen broek ligt nu in de oxi gel met allesreiniger![]()
Vast wel jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:04 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Als je kijkt waar KP 6 jaar geleden was dan kan ik ze het niet kwalijk nemen dat ze de lokatie verkocht hebben. Sion heeft vast wel een goede prijs betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |