Waren al halal geslacht toen we ze bij de kassa presenteerden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef KnorrV het volgende:
[..]
Ik zat btw in de mediatheek toen de stunt begon..nederlands literatuur.....![]()
Ineens zo'n grote wolk door de deur, meel ofzo ^^
mooie actie, naast dat springkussen zag ik zo'n beest. Best wel zielig, zou die pijn hebben gehad?![]()
Van iets anders hebben ze weinig verstandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Vast wel ja![]()
Maar hij gaat het ook echt helemaal volgooien met phalaenopsissen?
Waar ken je dat zienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef dubidub het volgende:
Nee, 100 posts in westland reeks.
ff kijken op mn loonstrookjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Jep, maar wanneer heb jij er gewerkt dan?
Wij hebben ook op kleine schaal phalaenopsissenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Van iets anders hebben ze weinig verstand
Waarschijnlijk wel.
De kwaliteit ging van goed naar wat minder goed.
Toen ik er werkte hebben ze heel veel aan kwaliteit gedaan (buiten dat floricultura een grote blunder maakte met hun stek). Ik ga denk deze week nog even langs, want ik ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat eigenlijk
Link?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef KnorrV het volgende:
Haha zat minka achter de kassa?![]()
Mja, ik heb FrituurVetPet wel n keer zien lopen..![]()
Enk zie dat je met kim op de foto staat![]()
Vanochtend 44 posts in deel dertien, nu 110 hierzo ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nergens, maar vanochtend zaten we geloof ik op de 260 in deel dertien
Wat is jullie hoofdteelt dan ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Wij hebben ook op kleine schaal phalaenopsissen![]()
Oo, ik dacht dat fvp nooit zo van de foto´s wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef KnorrV het volgende:
geen link, zeg het is geen verhaaltje :]
Ja posten die pic!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef KnorrV het volgende:
haha ja die minka en die claire werken daar hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef KnorrV het volgende:
Ben ik ook niet, maar op de stunt werden er een aantal geschoten en zaterdag op een feest was ik weer 5 keer ofzo de pineutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:15 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Oo, ik dacht dat fvp nooit zo van de foto´s was![]()
Ik heb mezelf niet kunnen ontdekken op de stuntfotosquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, maar op de stunt werden er een aantal geschoten en zaterdag op een feest was ik weer 5 keer ofzo de pineut![]()
Wees blij, ik sta er zo abominabel op. Zegt het genoeg dat ik me 90% van de foto's niet meer kan herinneren?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet kunnen ontdekken op de stuntfotos![]()
![]()
Tsja schijnt wel te lopen... momenteel wordt er een nieuwe kas gebouwd en hij gaat gewoon door met saint-paulia's... tevens twee weken terug ofzo nog 8000 phalaenopsis gepoot.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Violen en orchideeen, gaat dat goed samen ?
Nee, onderling grapje. Een keer aan een halfdronken vriend wijsgemaakt dat wij waren gekochtquote:
Enthoven, die kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
Echt? Beter als die monke van holland schermingStelletje turke
8000, 1 dag poten en je bent weer klaar :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Tsja schijnt wel te lopen... momenteel wordt er een nieuwe kas gebouwd en hij gaat gewoon door met saint-paulia's... tevens twee weken terug ofzo nog 8000 phalaenopsis gepoot.
Nah nee... alles met t handje... duurt wel ffiesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef DrTenma het volgende:
[..]
8000, 1 dag poten en je bent weer klaar :p
Oh, dat is wel kut ja :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Nah nee... alles met t handje... duurt wel ffies![]()
Jup... daar staat ook de saint-paulia stek opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut ja :p
Hebben jullie tafels voor de phalaenopsis?
Tuurlijk is ze niet wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ja, zonde, want volgens mij is het wel een chicka![]()
Spreek je Ibo nog wel eens?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Niet echt ... hij zit altijd op die andere tuin... je ken wel altijd met um lachen jaquote:
Pootmachines enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |