is het waar dat het krijt niet van het gebouw wil?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef KnorrV het volgende:
K...
Ik ben jordi woon in naaldwijk, zit op het iswtiendweg Havo 4
En nah ga ik eten![]()
OMG... serieus/ Bieft en ik wreven het er zo vanafquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
is het waar dat het krijt niet van het gebouw wil?
Nog niet op school geweest maar hoorde dat stuntcie zich mocht komen melden
Is het waar dat mijn naam NOG steeds gebruikt wordt bij de ICT vakken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef KnorrV het volgende:
K...
Ik ben jordi woon in naaldwijk, zit op het iswtiendweg Havo 4
En nah ga ik eten![]()
Kennen wij hem ?quote:
Ik heb van het broertje van een vriend van mij gehoord dat je mijn naam moest opzoeken in een database, incl. telefoonnummer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef dubidub het volgende:
Hoe bedoel je dat? Ik heb ook informatica gedaan... maybe I can help
Informatica op de tiendweg wel teverstaan, zit nu in 6V
Hij doet 4H op de tiendweg... Wat voor wagen? Scania bakwagen weer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Kennen wij hem ?
Tevens heb G.A. Doorzo een nieuwe wagen![]()
Waar ken jij die gasten van ga doorzo van?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Kennen wij hem ?
Tevens heb G.A. Doorzo een nieuwe wagen![]()
Met gestuurde achter as, in de kleuren van anton van baalen weer maar ook met ga doorzo stickersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij doet 4H op de tiendweg... Wat voor wagen? Scania bakwagen weer?
Mijn broer werkt bij Reinier Zuidgeest.. en GA Doorzo is toch van iemand daar in de familie ofzo? Me broer heb t er wel is over.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Waar ken jij die gasten van ga doorzo van?![]()
Ik weet niet meer precies wie het opgericht heeft idd, kan wel een zuidgeest zijn. Maar ik weet wel dat ze aardig aan de weg timmerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mijn broer werkt bij Reinier Zuidgeest.. en GA Doorzo is toch van iemand daar in de familie ofzo? Me broer heb t er wel is over.
Gewoon zoiets:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef dubidub het volgende:
bakwagen of trailer? bakwagen met gestuurde achteras is wel té
O ja, ik heb nog nieuwe ontwikkelingen:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef DrTenma het volgende:
[..]
ik reageerde gister ook al
met dat valto feest en die dode op het kralingerpad![]()
Sionplant?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef DrTenma het volgende:
kent iemand Sion?
op de zijtwende, ik heb daar misschien nog wel spannend nieuws over
of KP Holland
Met gestuurde achteras? Lijkt me sterk, maar kanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Gewoon zoiets:
http://www.v8power.nl/admin/images/fotos/10445.jpg
Maar dan zonder aanhangwagen natuurlijk ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |