Voegt lekker veel toe deze postquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef PushyGurl het volgende:
Ik heb ooit eens een link gehad,daarwaar je ze kon beluisteren.maar helaas ik ben het kwijt
Ja, TS had vast veel meer aan die '7 jaar geleden' post van jouquote:
Linkje p2000quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef Kaneel het volgende:
Is er ergens een online politiescanner (P2000?) te vinden? Ik wil wat terugzoeken.
Wat zoek je dan? En verwacht te vinden? Met de komst van c2000 is alle communicatie digitaal, dus niet af te luisteren. Via p2000 kun je alle brandweermeldingen teruglezen en van een aantal regio's wat van de KNRM en de GGD.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:57 schreef Kaneel het volgende:
Nee, alleen de brandweerpagina's.
duh... politie zit niet op p2000! Die doen alles via de mob en de porto, lees digitaal. Niet af te luiseren en al helemaal niet terug te lezen.quote:
Er is nog wel wat af te luisteren hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
duh... politie zit niet op p2000! Die doen alles via de mob en de porto, lees digitaal. Niet af te luiseren en al helemaal niet terug te lezen.
Alleen A'dam (sommige eenheden, dus niet alles) en wat van Rotterdam is nog te beluisteren. Voor de rest van NL is het over en uit met de pret.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Er is nog wel wat af te luisteren hoor
Zoek maar eens op scannersite, en dan de naam van de regio die je wil horen, misschien heb je geluk. Voor amsterdam heb ik een lijnkje: klik (dan dan links, online scanner).
Veel plezier!
Kijk is naar die link die ik gaf... ...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Alleen A'dam (sommige eenheden, dus niet alles) en wat van Rotterdam is nog te beluisteren. Voor de rest van NL is het over en uit met de pret.
Ah, ok, balen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Alleen A'dam (sommige eenheden, dus niet alles) en wat van Rotterdam is nog te beluisteren. Voor de rest van NL is het over en uit met de pret.
Ja, maar dat is alleen tekst. De link die ik gaf van A'dam is gewoon de scanner, de gesprekken van het HB met de agenten dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk is naar die link die ik gaf... ...
wel leuk zo,n online scanner heb em nu ook opstaan tijdens het computeren alleen jammer dat het niet m,n regio is (eindhoven)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Er is nog wel wat af te luisteren hoor
Zoek maar eens op scannersite, en dan de naam van de regio die je wil horen, misschien heb je geluk. Voor amsterdam heb ik een lijnkje: klik (dan dan links, online scanner).
Veel plezier!
Ja, dat is inderdaad wel jammer. Nou ja, toch veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef McReal het volgende:
[..]
wel leuk zo,n online scanner heb em nu ook opstaan tijdens het computeren alleen jammer dat het niet m,n regio is (eindhoven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |