Dat je nog steeds luistert.... echt ongelooflijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Ja hoor Chris, het ging goed........ dat liegen gaat Chris ook met de week beter af.....![]()
Om jou te pesten ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren was Palma klokslag half drie weg. Waarom is ze er nu nog ???
*klopt zichzelf op de borstquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat je nog steeds luistert.... echt ongelooflijk.
Het was altijd een heel mooi nummer van Sonneveld. Het zal nu lang gaan duren voordat ik het weer kan aanhoren zonder aan Brian te moeten denken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:52 schreef petraa het volgende:
Thuisssssssss heb ik nog een ansichtKaart.
Nietsssssssssssssss waar ik geboren beeeeeeeeeeeen
Dit dorp ik weet nog hoe het was, keieeeeeeeen
er voorrrrrrrrrrrrrrrrr, boerrrrrrrrrrderijen
langsssssssssss het tuinpad van mijn moederrrrrrrrrrrrrr
staaaaaaaaaaaaaaaaan
Dat heb ik ook, hij werd gezongen door Frans Bauer tijdens zijn concert en ik moest gelijk aan de versie van Brian denken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was altijd een heel mooi nummer van Sonneveld. Het zal nu lang gaan duren voordat ik het weer kan aanhoren zonder aan Brian te moeten denken.
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:53 schreef petraa het volgende:
Als hij een klein beetje begeleiding krijgt van Chris, gaat hij wel zuiver, zegt Brian.
Nou zou ik ook spontaan gek worden als ik Bauer het zou horen zingen, maar goed... kwestie van smaakverschil.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, hij werd gezongen door Frans Bauer tijdens zijn concert en ik moest gelijk aan de versie van Brian denken.
had ik ook hoor, maar hij zong het iig beter dan Brianquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou zou ik ook spontaan gek worden als ik Bauer het zou horen zingen, maar goed... kwestie van smaakverschil.
Ach die arme jongen houdt niks over dan. Vlieglessen gaan al niet meer door, dan geen zangles meer, nog ff en dan ook geen gitaarlessen meer. Hij heeft nergens talent voor, dat is zieligggggggggquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef SiRojK het volgende:
Bericht aan DGK_Redactie:
Het is heel Nederland inmiddels duidelijk dat Brian geen zangcarriere zal hebben. Idiols praktijken zijn eventjes leuk, maar in het geval van Brian is het onderhand erg vervelend aan het worden. Vertel die jongen alsjeblieft dat zijn zanglessen zijn afgelast en laat vervolgens de zangleraar nooit weer komen.. Doe het voor de streamers, alsjeblieft!
Tsjah, jammer..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach die arme jongen houdt niks over dan. Vlieglessen gaan al niet meer door, dan geen zangles meer, nog ff en dan ook geen gitaarlessen meer. Hij heeft nergens talent voor, dat is zieliggggggggg![]()
Vandaar de pammetjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
Bij alles wat ik doe krijg ik de spanning. Brianederlands.
Brian is zeldzaam talentloos. Dat geeft niet, maar de combinatie zelfoverschatting en leraren die net doen of er nog iets van te maken valt maakt het lastig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach die arme jongen houdt niks over dan. Vlieglessen gaan al niet meer door, dan geen zangles meer, nog ff en dan ook geen gitaarlessen meer. Hij heeft nergens talent voor, dat is zieliggggggggg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |