Ik heb haar daarstraks een overhemd zien strijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie, mag die vrouw die niet schoonmaakt weg ?
Brandwonden ???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb haar daarstraks een overhemd zien strijken.
ze is wel de mooiste bewoner van het huis momenteel, voor de rest zijn het allemaal dwergen, te zwarte dames, lelijke nichten, loensende dames, hetero's met gillende hoge stemmetjes en slaapkoppenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Amanda kan heel leuk zijn. Mooi is ze niet vind ik persoonlijk. Ze gaat echt een doorleefde kop krijgen met diepe rookrimpels, touwhaar en een gebroken neus als ze zich zo laat behandelen door mannen.
Neehee, de redactie denkt dat een schoonmaakster die niet schoonmaakt maar al bekvechtend huis houdt, ons zo op de zenuwen werkt dat het weer leuk wordt. Of zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
De Redactie wist gisteravond te melden, dat ze juist blij zijn met een blerende niet poetsende poets. Houdt de boel levendig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
en natuurlijk vetkleppenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is wel de mooiste bewoner van het huis momenteel, voor de rest zijn het allemaal dwergen, te zwarte dames, lelijke nichten, loensende dames, hetero's met gillende hoge stemmetjes en slaapkoppen
Wat denken ze te bereiken met een luie poets die ervoor zorgt dat 80% van de streamers de streams uitzet als zij in beeld komt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Redactie wist gisteravond te melden, dat ze juist blij zijn met een blerende niet poetsende poets. Houdt de boel levendig.
sttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Redactie wist gisteravond te melden, dat ze juist blij zijn met een blerende niet poetsende poets. Houdt de boel levendig.
Fotograaf????? Hij kan geen foto's schieten als de zon weg is. Amateur.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef mootie het volgende:
Wat een buitengewoon irritante popi kerel is die fotograaf.![]()
Ik noem toch geen namen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef petraa het volgende:
[..]
stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt![]()
Je leert het ook nooit jijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef petraa het volgende:
Oh my god ik deed een poging te luisteren naar Brian. Maar ik ben spontaan doof.
Hij realiseert zich dat de foto's móóier worden als de zon schijnt. Dat is een verschil denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fotograaf????? Hij kan geen foto's schieten als de zon weg is. Amateur.
Wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren was Palma klokslag half drie weg. Waarom is ze er nu nog ???
sttttttttt scan, als we die naam hier niet meer noemen, hebben we een kansje dat ze gewipt wordt door de redactie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren was Palma klokslag half drie weg. Waarom is ze er nu nog ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |