Heeft hij wel eens een andere *mode*!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
Brian is weer in zijn infantiele kleutermode.
Nee, natuurlijk niet.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Natasia al heel lang niet meer zien typen, en de Touareg heb ik nog nooit gezien.
Paramode. Pimpmode. Nasty-Girlmode.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens een andere *mode*!!!!![]()
Er is gestemd over die Touareg, ze zou 1x in de maand mogen rijden, maar die stemming is volgens mij al 2 maanden geleden geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.....
Je kunt wel veel willen, maar een Touareg is onbetaalbaar voor iemand die met schulden komt te zitten als ze DGK vrijwillig zou verlaten.......
Ze heeft wel meer waandenkbeelden.![]()
En dan zeggen dat Japio MPS heeft, hoe durven zequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
Brian is weer in zijn infantiele kleutermode.
Sil zat er nog in! Het kan idd ook een klein maandje geleden zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef Copycat het volgende:
Die stemming was toch vrij recentelijk? Een week of twee, drie geleden?
Alhoewel het mij niets zou verbazen als ook dit stilzwijgend is opgeheven.
Japio heeft last van een stroeve on-off knop. Net als Amanda.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Japio MPS heeft, hoe durven ze![]()
Time apparently also flies when you're bored...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Sil zat er nog in! Het kan idd ook een klein maandje geleden zijn.
Goh voor de 100e x, nu is de operatie gratis.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe heet die kliniek ook alweer???? Bergmankliniek![]()
Ja dat weet ik. Maar het ging erom dat ze mischien een Touareg wilde kopen na DGK. Dat maakte zequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is gestemd over die Touareg, ze zou 1x in de maand mogen rijden, maar die stemming is volgens mij al 2 maanden geleden geweest.
Het dorpsjeeuuuugd klllikt wat bij elkaaaaaArquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
RRRRRRRRrrroOOOOOOOozen,
Laaaaaaaaaaaangs het tuinpad van mijn moeder, Zag ik de hoge bomen staaaaaaaaaaaaan,
ik was een kind en wiist niet beter dan dat het nooit voorbij zou gaaaaaaaaaAn
Doe het eens samen, dan blijf ik zuiver
Ik heb je bedankt voor je updates in de codus ! Maar aangezien je mij negeert heb je het waarschijnlijk nog niet gezien. Dus bij deze: bedanktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Carlos denkt: "allemachtig, hoe kom ik hier weg"
Hou op!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Dat horen we dus iedere keer als er iemand komt. Los vel, zacht vel, tepel eraf, pigment, Dr. Laban en niet te vergeten de Bergmankliniek.
Maar voor wie zitten ze er nou eigenlijk? Ik zie Amanda helemaal niets doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:31 schreef FdW het volgende:
Dreams of Bounty hebben een nicht meegebracht om op te maken, en Erictie is niet meer weg te slaan uit de kapsalon.![]()
Jij gunt ons Ericje ook niksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:31 schreef FdW het volgende:
Dreams of Bounty hebben een nicht meegebracht om op te maken, en Erictie is niet meer weg te slaan uit de kapsalon.![]()
De idioot, cultuurbarbaar.(ik ben in bijleesmodum)quote:
Dat topic had ik tot nu nog nooit geopend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb je bedankt voor je updates in de codus ! Maar aangezien je mij negeert heb je het waarschijnlijk nog niet gezien. Dus bij deze: bedankt![]()
Er is hier heel erg veel geschreven over Brian, Palma en Nathanael.... dus dat is sowieso dan geen miscasting. Daar gaat het de programmamakers juist omquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
Top 5 ranglijst van absolute miscasting.
Brian, Eric, Palma, Nathanael, Angelique.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat topic had ik tot nu nog nooit geopend.Nu dus wel
... Graag gedaan. Ik zal proberen het wat vaker te doen.
Er zijn meer misvattingen, zoals het good guy, bad guy verhaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is hier heel erg veel geschreven over Brian, Palma en Nathanael.... dus dat is sowieso dan geen miscasting. Daar gaat het de programmamakers juist om
Natasia had rijexamen 21 februari .quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef Copycat het volgende:
Die stemming was toch vrij recentelijk? Een week of twee, drie geleden?
Alhoewel het mij niets zou verbazen als ook dit stilzwijgend is opgeheven.
Dat betekent dus dat ze eigenlijk gisteren al een tochtje had moeten maken. Gecancelled, hoop ik.quote:
De Bergmankliniek was de stoorzender.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze eigenlijk gisteren al een tochtje had moeten maken. Gecancelled, hoop ik.
Wifebeater geilt bij de gedachte twee meisjes onder zijn beheer te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater laat de foto's van Amanda en Lieke zien aan Nightmares off Uglyness, de smeerlap![]()
Is dat die kliniek van die ene dokter? Kom, hoe heet die knakker ook weer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
De Bergmankliniek was de stoorzender.
Zaterdag tijdens het klussen in de villa, zei, Natasiaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
Dat betekent dus dat ze eigenlijk gisteren al een tochtje had moeten maken. Gecancelled, hoop ik.
Was het niet Dr. Laban?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat die kliniek van die ene dokter? Kom, hoe heet die knakker ook weer?
Das mannentaal Scanquote:
Ben ik de enige die bij die naam aan Dr Clavan moet denken?quote:
De Zak van Laban. Maar ik ben niet erg bijbelvast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij die naam aan Dr Clavan moet denken?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |