Heb haar nog niet gezien of gehoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Stoort het Natasia al dat de privé er niet eens voor haar was?
Ook homoseksueel bedoelt hij? Of ook dood?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
Brian is gewoon Wim Sonneveld zegt hij zelf.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook homoseksueel bedoelt hij? Of ook dood?
Misschien moet Amanda dan stoppen met aanwijzigingen geven, onder de lakens, als het er weer van komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
Als Chris geen aanwijzingen geeft....... dan kan je pas echt lachen volgens mij. Dan is Brian al klaar met het liedje terwijl de muziek pas op de helft is.
Jij hebt het blijkbaar nog niet vaak genoeg gehoord. Ik ben het grappenstadium zelfs al bijna voorbij... is dat geen signaal voor de redaktie dat Kris wel weg kan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
RRRRRRRRrrroOOOOOOOozen,
Laaaaaaaaaaaangs het tuinpad van mijn moeder, Zag ik de hoge bomen staaaaaaaaaaaaan,
ik was een kind en wiist niet beter dan dat het nooit voorbij zou gaaaaaaaaaAn
Doe het eens samen, dan blijf ik zuiver
De kenner.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
Er is een zin in het liedje die ze mogen schrappen in het liedje aldus Brian
Ja sorry, misschien hou ik van dezelfde grapjes, ik lig toch elke keer weer in een deuk als die idioot aan het *zingen* is. Als Chris niet meezingt is hij al klaar voor de muziek klaar is. Iig komt hij hier eerder klaar, dan in bed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt het blijkbaar nog niet vaak genoeg gehoord. Ik ben het grappenstadium zelfs al bijna voorbij... is dat geen signaal voor de redaktie dat Kris wel weg kan?
Ik heb hem ook heel lang expres aangezet uit leedvermaak hoor. Maar het wordt ergerlijk... laat ie wat anders gaan doen... oh nee, hij kan niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja sorry, misschien hou ik van dezelfde grapjes, ik lig toch elke keer weer in een deuk als die idioot aan het *zingen* is. Als Chris niet meezingt is hij al klaar voor de muziek klaar is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoorden jullie dat?
Wim Sonneveld draaide zich net om in zijn graf..
Nou ben ik toch heel benieuwd welke zin.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
Er is een zin in het liedje die ze mogen schrappen in het liedje aldus Brian
Die heeft zich de laatste weken zo vaak omgedraaid dat zijn hele graf is uitgehold, ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoorden jullie dat?
iets met melancholiek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou ben ik toch heel benieuwd welke zin.
Wim ligt in een deuk boven, denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
jaaaaaaaaa arme Wim zelfs grafrust wordt hem niet gegund.
Een bepaald type vrouw versieren kan hij nog wel het beste. Nena, Amanda, die Griekse, Tamara .... dat flikt hij toch vrij goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem ook heel lang expres aangezet uit leedvermaak hoor. Maar het wordt ergerlijk... laat ie wat anders gaan doen... oh nee, hij kan niks.
Nee hoor, hij wil het al heel lang zelf. Vorige keer probeerde Kris iets anders, maar moest er van Brian toch weer tijd ingeruimd worden voor Het Dorp.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:05 schreef Gigageil het volgende:
Kunnen ze geen Nederlander dat liedje laten zingen? Dit is onbegonnen werk.....
Geef Brian een liedje van Tupac of zo......
Die gozer hoort dit liedje voor het eerst volgens mij, want iedere mongool in Nederland kan de toon wel houden.......![]()
Die trommelt al maanden tegen zn kist.... laat me eruit!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoorden jullie dat?
Serieus???quote:
De dorpsjeugd klit wat bij elkaarquote:
Wel extreem zacht vel he!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
Natasia vergast de visagisten ook maar eens op het verhaal van het vel dat over is.
Ik heb Natasia al heel lang niet meer zien typen, en de Touareg heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe zit het met Natasia's secretaresse opleiding? Hoe gaat de type cursus?
Brians vlieglessen zijn dus gecancelled na klachten van streamers heb ik begrepen. De touareq daar mag Natasia nog wel in rijden?
Die mag idd weg van Brianquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar
In minirok en beatle-haar
En joelt wat mee met beat-muziek
Ik weet wel het is hun goeie recht
De nieuwe tijd, net wat u zegt
Maar het maakt me wat melancholiek
Je stelt allemaal vragen die wij ook hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe zit het met Natasia's secretaresse opleiding? Hoe gaat de type cursus?
Brians vlieglessen zijn dus gecancelled na klachten van streamers heb ik begrepen. De touareq daar mag Natasia nog wel in rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |