en ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
of studentjes die toch niets te doen hebben en in bed met een laptoppie liggen (like myself)![]()
Van mij mag je...... zal voor je sms-enquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi ben ik weer. Vandaag lekker vrij genomen van mijn werk. Werd laat vannacht en voel me ok. Ex komt vanavond langs om nog te praten.
Afijn ik zou NU echt perfect zijn voor de gouden kooi.
Als Natasia een nieuwe weave krijgt zou ik het overgieten met verf "wit staat je veel leuker"
Eric de pisnicht uitmaken voor verkrachter/aanrander
Amanda vertellen dat ze als een bootwerker klinkt
Lieke zeggen dat ze scheler kijkt dan ik als ik dronken ben
Brian vragen naar zijn strafblad op Bonaire en wat prettiger aanvoelt: het slaan van een vrouw of van een jongen
Nicolaas vragen naar zijn latente homosexualiteit
Jaap en Huub daar zou ik wel om kunnen lachen al zou Huub wat meer peper in zijn ass moeten krijgen..
Vergeet ik nog iemand?
je bent terugquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Palma maakt zichzelf al belachelijk. Als ze maar niet denkt dat we een band hebben omdat ik homo ben. Gatverdamme goor vies wijf is het. Uitgezakte zitzak zonder lijn.
Wie is Palma?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Palma maakt zichzelf al belachelijk. Als ze maar niet denkt dat we een band hebben omdat ik homo ben. Gatverdamme goor vies wijf is het. Uitgezakte zitzak zonder lijn.
even nadenken, hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
De bovenzijwand van de nu weer rode trap gaat blauw geverfd worden. Voor vandaag he... morgen kan het wel weer anders zijn![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
priveslet stelt ( bijna alleen maar) gesloten vragen![]()
De schoonmaakster die niet schoonmaakt maar rookt, drinkt, roddelt..kortom "medewerkster van het jaar"quote:
maar een heel mooi bootwerker, en vindt haar stem leuk overigens, maar dat heb ik al eerder gezegdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi ben ik weer. Vandaag lekker vrij genomen van mijn werk. Werd laat vannacht en voel me ok. Ex komt vanavond langs om nog te praten.
Afijn ik zou NU echt perfect zijn voor de gouden kooi.
Als Natasia een nieuwe weave krijgt zou ik het overgieten met verf "wit staat je veel leuker"
Eric de pisnicht uitmaken voor verkrachter/aanrander
Amanda vertellen dat ze als een bootwerker klinkt
Lieke zeggen dat ze scheler kijkt dan ik als ik dronken ben
Brian vragen naar zijn strafblad op Bonaire en wat prettiger aanvoelt: het slaan van een vrouw of van een jongen
Nicolaas vragen naar zijn latente homosexualiteit
Jaap en Huub daar zou ik wel om kunnen lachen al zou Huub wat meer peper in zijn ass moeten krijgen..
Vergeet ik nog iemand?
Heb jij de Prive ooit zien schrijven 'Mogelijk liefdesbaby op komst'? Die schrijft 'Palma zwanger van liefdesbaby!'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dat was toch wel een van de eerste lessen tijdens mijn studie. Open vragen stellen. Wat heb je nu aan ja-tjes, nee-tje en weet ik niet-jes?
Amanda kan heel leuk zijn. Mooi is ze niet vind ik persoonlijk. Ze gaat echt een doorleefde kop krijgen met diepe rookrimpels, touwhaar en een gebroken neus als ze zich zo laat behandelen door mannen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar een heel mooi bootwerker, en vindt haar stem leuk overigens, maar dat heb ik al eerder gezegd
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
Heb jij de Prive ooit zien schrijven 'Mogelijk liefdesbaby op komst'? Die schrijft 'Palma zwanger van liefdesbaby!'![]()
Intellect: Jaap is redelijk slim qua leren, maar niet super. Typisch studentengebral en overschatting..heeft hij immers al een studie afgerond?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Intellect, breed referentiekader, doorzettingsvermogen. Dat zijn de dingen die Jaap wel goed aan zichzelf vindt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Jaaps intelligentie verder reikt dan alleen studeren; hij laat steeds beter zien dat hij wel degelijk inzicht heeft in interacties in het spel, en hij kan slim met mensen spelen (zoals nu). Maar er is ook iets raars aan hem dat je vooral ziet als hij dronken is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Intellect: Jaap is redelijk slim qua leren, maar niet super. Typisch studentengebral en overschatting..heeft hij immers al een studie afgerond?
Doorzettingsvermogen? Dat hebben we gezien in de gym
Ik kan wel lachen om Jaap soms, jammer dat hij te vaak wordt geholpen door de redactie (foto's nemen van Huub en Amanda die in het gras lagen te zoenen bijvoorbeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |