quote:Beoordeling van klanten:
6 februari 2007 Haarlem
Goede camera.
Goede camera, nu een half jaar in gebruik. Bij Bol.com widehoek lens gekocht ¤ 140,00. Is een boel geld maar de foto's zijn stukken mooier. Meer diepte en gevoel wordt in de foto gebracht. Er komt 1/3 meer op de zelfde foto formaat. Er is een kleine afwijking in het zicht. Valt nauwelijks op. Voor de rest is de camera snel met foto's opslaan. Goede camera helemaal top. mvg Ruben uit Haarlem
21 december 2006 heerhugowaard
mooie herinderingen blijven zo altijd door leven
mijn beoordeling is dat dit gewoon de beste is...ik heb een heleboel camera's gehad maar dit vind ik toch wel de beste van al die andere.. al onze goede en mooie herinderingen zijn nu voor altijd opgeslagen,en zullen ons ook altijd bij blijven te danken aan deze camera...ik vind hem hellemaal geweldig,echt prachtige foto's.. zou nu geen andere camera meer willen. groetjes nancy
11 december 2006 Pesse
Goed
de camera is erg goed in gebruik. Hardstikke simpel gewoon en er zijn de mooiste fotos mee te maken. ik gebruik hem om voetbalfotos mee te maken en dat wil uitermate goed. hij zoomt ook gewoon erg geod! Ik ben er dus erg tevreden mee en het is een aanrader voor iedereen! ik had eerst een fujifilm maar dit is gewoon stukken beter.
14 november 2006 Den Haag
Onmisbare reisgenoot
Ik heb deze camera gekocht in mei en onder meer meegenomen naar Egypte waar de camera van onschatbare waarde is gebleken. Door de enorme zoom-mogelijkheden kan je van de meeste kleine details scherpe foto's maken. Ook vanuit een bewegend object (bus) mooie foto's kunnen maken van de woestijn. Een foto van een zwerm ooievaars in volle vlucht is ook erg goed gelukt tegen alle verwachting in. Echt een absolute aanrader.
17 september 2006 Nijmegen
Easy to use
Bij de keus voor een digitale camera hebben we gelet op het aantal pixels en ook de zoom was van groot belang. Beide zijn erg groot bij de Kodak Easyshare. Al binnen 3 dagen hadden we de camera in huis en hij viel niet tegen! Er zijn veel verschillende mogelijkheden. Zo zijn er opties voor landschap, portret en zelfs speciaal voor musea. Ook kun je filmpjes met geluid opnemen. Vanwege de griplaag aan de zijkant ligt hij prettig in de hand. Er zit een uitgebreide handleiding bij; genoeg voor uren uitprobeer-plezier! Al na een paar probeersels erg mooie foto's gemaakt, dus makkelijk in het gebruik.
28 februari 2006 zwijndrecht holland
Kodak Z650
Superding! Mooie foto's en eenvoudig te bedienen. perfect voor de beginnende fotograaf
Donequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:06 schreef Snatched het volgende:
Heb ik al gedaan, thanks!
Hier mag wel een slotje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |