je doet er zelf net zo hard aan mee, jeweets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef Maikuuul het volgende:
Waar ik dan altijd aan denk bij dit soort topics is een puisterige nerd met scheve tanden die dan dom in zijn eigen zit te lachen van: Haha ! ze zijn zo dom want ik kan gratis internetten.
En dan beweegt hij zo smerig zijn lange haren en hoofd terwijl hij lacht
Damn, en dan denken dattie stoer is met dat geld besparen maar hij draagt altijd gare kleren dus waarom moetje dan geld besparen
Ik weet niet eens hoe dat moet gek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je doet er zelf net zo hard aan mee, jeweets.
Doe jij ICT?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet gek.
En daarbij boeit mij dat ook niet zoveel of ik dat wel of niet weet.
Wat ik wel weet he gek, van 17 mei tot 25 mei in de Bombanaire = supersale van PL-Line met cheile merken zoals gucci prada etc
Dus dat wordt stylz kaufe !
Yupquote:
En jij doet echt ICT??? Ik ben een redelijke computerleek, maar zelfs dit lukt me nog wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yup
Naja zou het wel kunnen, maar zal dan wel weer wat tooltjes moeten dloaden + kheb heul niet eens een laptop
dat heeft toch alles met geld te makenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En het gaat me niet om het geld. Heb alleen geen zin om een maand te moeten wachten op nieuw internet en er dan weer een jaar aan vast te zitten.
Met die tooltjes bedoel ik meer als "Kijken of er uberhaubt een wireless netwerk in de buurt is"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En jij doet echt ICT??? Ik ben een redelijke computerleek, maar zelfs dit lukt me nog wel.
Je hoeft alleen maar te verbinden met het netwerk... geen rare tools nodig....![]()
En het gaat me niet om het geld. Heb alleen geen zin om een maand te moeten wachten op nieuw internet en er dan weer een jaar aan vast te zitten.
Uhh nee, een maand wachten heeft niets met geld te maken. En tja ik kan natuurlijk wel voor een jaar gaan betalen terwijl ik over 3 maanden hier weg benquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat heeft toch alles met geld te maken![]()
Rechtermuisknop op je wireless connectie en dan view available wireless networks...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met die tooltjes bedoel ik meer als "Kijken of er uberhaubt een wireless netwerk in de buurt is"
Dus binnenkort is opeens al je e-mail foetsie, je IM-accounts ""gekraakt"", je website-logins werken opeens niet meer etc etc omdat jij al je wachtwoorden dus onversleuteld door de ether strooitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:48 schreef alwaysleft het volgende:
Ik zit al ruim een week te internetten door middel van een draadloze verbinding die niet beveiligd is![]()
![]()
![]()
n00bquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik probeerde met mijn PSP het netwerk van een van de buren (genaamd "Klootviool"), maar hoewel onbeveiligd, krijg ik geen IP
.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:11 schreef zarGon het volgende:
BackTrack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |