Nou, ik moet zeggen dat ik niks wist van dat ze uit de serie ging, laat staan dat ze een eigen spin-off kreeg/krijgt! Dus nu was hier in dit topic wel een beetje de spoiler dat Addison eruit gaat, anders had ik dat echt niet geweten. Maja... Maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef Nesle het volgende:
Weet niet helemaal zeker of dit al is is gepost maar dit is de trailer van Addisons spin-off.
Dit is toch geen spoiler trouwens? Iedereen weet toch al dat ze haar eigen show krijgt?
Het heet Private Practice en dit is de trailer
http://youtube.com/watch?v=JpApT5p6pPA
* Sexy_Sadie kruipt dan ook maar 's onder steen vandaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan heb je een beetje onder een steen geleefd..
En ja Kiwitjuh
Dito hier.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
* Sexy_Sadie kruipt dan ook maar 's onder steen vandaan
Voorstukje gisteren gezien, word een lachen afl. als het allemaal zo leuk is als dat voorstukjequote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef Sammetje het volgende:
Spannend!!!! Vorige week trouwens geen vooruitblik gehad....toch?!
Heb stiekem op tvgidsonline gelezen wat er staat voor vanavond. Wordt wel weer leuk....denk ik![]()
nou ben benieuwd, de trailer ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef Nesle het volgende:
Weet niet helemaal zeker of dit al is is gepost maar dit is de trailer van Addisons spin-off.
Dit is toch geen spoiler trouwens? Iedereen weet toch al dat ze haar eigen show krijgt?
Het heet Private Practice en dit is de trailer
http://youtube.com/watch?v=JpApT5p6pPA
Het wordt ook weer eens tijd voor een echte lachen aflevering, dat is al weer een tijdje geleden!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voorstukje gisteren gezien, word een lachen afl. als het allemaal zo leuk is als dat voorstukje![]()
oh echt waar? heb er echt niks van meegekregen, en alle mensen in mijn omgeving die het ook kijken weten/wisten ook van niks...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan heb je een beetje onder een steen geleefd..
Pfffft, ik tune toch niet in om één of andere spin-off te bekijken? Als ik dat wil stem ik daar wel op af...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Xurk het volgende:
Okee, het is dus 50% spin-off test, 50% GA vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |